پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۴
تاکید بر توجه به ملاحظات ایمنی در گرمای هوا و اوج بار شبکه برق خراسان رضوی

نشست “گذر ایمن از اوج بار تابستان” با موضوع تاکید بر ملاحظات ایمنی در شرایط اوج بار و گرمای هوا» با حضور معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ، مدیر محترم دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان رضوی، کارشناسان مربوطه و مسئولان واحدهای ایمنی مدیریتهای برق شهرستانها در محل ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان بر رعایت نکات ایمنی در فصل گرم تابستان و هنگام اعمال مدیریت بار شبکه تاکید کرد.

احمد اسدی گفت: انجام کنترل های نظارتی از سوی مدیران برق، مسئولان واحدهای بهره برداری، ایمنی و … در مدیریتهای برق شهرستانها به صورت جهادی، مستمر و مضاعف در این روزهای گرم سال ضروری است، ضمن اینکه باید به وضعیت جسمی و روحی کارکنان حوزه اجرایی از سوی مدیران و مسئولان در مدیریت برق هر شهرستان توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: در صورت برنامه ریزی برای استفاده از فرصت مدیریت بار اضطراری به منظور سرویس شبکه، انجام چهار عمل اصلی خاموشی شرط اولیه برای کار روی شبکه های برق است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی به مفاد مکاتبات شرکت توانیر در خصوص لزوم کنترل‌های HSE در فعالیت‌های پیمانکاران اشاره و بر اهمیت اشاعه فرهنگ ایمنی در کاهش حوادث مردمی تاکید کرد.

در این نشست “کافی” کارشناس مسئول دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان رضوی مطالبی در خصوص رعایت نکات کلیدی ایمنی در اعمال خاموشی‌ها و الزامات انجام تعمیرات در شبکه‌ها همزمان با خاموشی‌های مدیریت بار بیان کرد و بر لزوم برگزاری نشست‌های TBM تاکید نمود.

“سید جواد رضایی” مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این نشست به افزایش حوادث مردمی و لزوم اطلاع‌رسانی حداکثری در خصوص مخاطرات شبکه‌ها و تاسیسات برق در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

“اکرم خراسانی” کارشناس دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این نشست مواردی در خصوص خطرات گرمازدگی و مراقبت‌های ویژه آن بیان کرد.

شایان ذکر است، با توجه به شرایط حساس و ویژه ایام اوج بار و عزاداری‌های پیش رو در این نشست مقرر شد گردهمایی ماهیانه ایمنی شهرستان‌ها با محوریت “تاکید بر ملاحظات ایمنی در شرایط پیک بار و گرمای هوا و کاهش حوادث مردمی” در روز دوشنبه هشتم مرداد ماه برگزار شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image