راهبر نرم افزار جامع خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ایجاد و توسعه فرآیند جدید هوشمند هایلو در سیستم های این شرکت، منجر شد که به طور میانگین هشت هزار دستورکار ماهانه غیرمکانیزه حذف شود.
به گزارش روابط عمومی، مجتبی چوپانی افزود: این مهم با همکاری دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع برق خراسان رضوی به منظور شناسایی خودکار اشتراکهایی که دارای مصرف بالا یا مبالغ نامتعارف هستند و صورت حساب آنها با وجود قرائت لوازم اندازه گیری توسط مامور در سیستم انرژی به صورت علی الحساب صادر میشد، انجام و دستور کار سیستمی آن در نرم افزار ناب پلاس ایجاد گردید.
وی بیان کرد: با ایجاد این فرآیند ضمن تسریع در تعیین تکلیف موارد هایلو، صرفه جویی در زمان و دقت بیش از پیش در محاسبات بهای برق مصرفی بوجود می آید که در نهایت باعث بهبود شاخص تلفات برق و وصول مطالبات خواهد شد.