پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
برندگان مناقصه عملیات برق رسانی به سایتهای مسکن خراسان رضوی مشخص شدند

کمیسیون معاملات شرکت توزیع برق خراسان رضوی در مدت ۳.۵ ساعت کار فشرده، برندگان اولیه مناقصه عملیات برق رسانی به سایتهای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی را مشخص کردند.

به گزارش روابط عمومی، با توجه به ابلاغ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات نهضت ملی مسکن از سوی وزارتخانه های «نیرو» و «راه و شهرسازی» در یک برنامه ریزی انجام شده از سوی دفتر طرح های عمرانی و دفتر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان رضوی، فرآیند برگزاری ۳۲ استعلام و مناقصه برای ۳۴ سایت مسکن استان به نتیجه رسید.

روز گذشته (جمعه ۲۶ مردادماه) بنا به محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات نهضت ملی مسکن، اعضای کمسیون معاملات شرکت توزیع برق خراسان رضوی در محل ستاد حضور یافتند و در یک حرکت جهادی نسبت به بازگشایی ۴۰ پاکت استعلام قیمت و تعیین برندگان اولیه مناقصه اقدام کردند.

با این اقدام مهم، فرآیند واگذاری کار به پیمانکاران واجد شرایط و عملیات برق رسانی به سایتهای نهضت ملی مسکن در یک بازه یک ماهه آغاز شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهارده − نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image