پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
اوج مصرف برق در تابستان امسال خراسان رضوی به ۱۵۵۱ مگاوات رسید

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق در تابست ان امسال در استان به هزار و ۵۵۱ مگاوات در شب رسید که در مقایسه با پارسال رشد حدود سه درصد داشته است.

به گزارش روابط عمومی، احمدی اسدی افزود: در هفته‌های اخیر گرمای هوا در خراسان رضوی به شدت افزایش یافت و و شاهد اوج مصرف برق در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی بودیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه مدیریت مصرف برق برای بخشهای صنعت، کشاورزی، تجاری و اداری در ساعات روز به میزان ۴۰۰ مگاوات در هر ساعت در خراسان رضوی اجرا می‌شود لذا اوج مصرف برق در ساعات شب در این استان باز می‌گردد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: این در حالی است که پارسال اوج مصرف برق در شب در استان مربوط به ۲۶ تیرماه به میزان هزار و ۵۱۰ مگاوات بود.

مهندس اسدی اظهار کرد: با وجود تحت فشار بودن شبکه ناشی از گرمای هوا، شبکه توزیع برق خراسان رضوی پایدار و تامین برق مشترکین با تلاش متعهدانه کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی بدون وقفه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 + هفت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image