پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
راه اندازی سکسیونرهای معیوب هوایی در محل نصب تجهیز

رییس گروه خدمات فنی شبکه و تاسیسات شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: در اقدامی نوین از سوی این شرکت، سکسیونرهای معیوب هوایی در محل نصب تجهیز، تعمیر و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، غلامرضا اسلامی افزود: این طرح به صورت آزمایشی در مدیریت های برق ۲ شهرستان کاشمر و فریمان اجرا شد که در این اقدام تعداد چهار دستگاه سکسیونر هوایی بررسی و رفع مشکل شد.

رییس گروه خدمات فنی شبکه و تاسیسات شرکت توزیع برق خراسان رضوی ادامه داد: سکسیونرهای گازی از برند ABB , Entec ،jinkwang در شهرستان و تحت ولتاژ بوده است.

وی افزود: در این اقدام مطابق با روش اجرایی تعمیر تجهیزات، پس از ارسال گزارش معایب شبکه توسط مدیریت برق شهرستان، این مرکز بررسی های لازم را از طریق رابطان خود انجام داد تا چنانچه امکان رفع عیب در شهرستان وجود داشته باشد، تیم کارشناسان فنی در محل حاضر یابند و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

اسلامی به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: کاهش میزان انرژی توزیع نشده در هنگام جمع آوری و نصب مجدد تجهیزات بروی شبکه، حذف هزینه حمل و نقل تجهیز به مرکز پشتیبانی و بالعکس از جمله مزایای این طرح است.

وی حذف ریسک آسیب جدی به تجهیز در نقل و انتقالات توسط خودرو انتقال دهنده، سرعت بخشیدن به رفع مشکل مدیریت برق شهرستان در راستای حفظ نقاط اتوماسیون شبکه در روزهای پیک، جلوگیری از اتلاف وقت نیروی انسانی گروه های تعمیرات و خودروی جرثقیل شهرستان را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image