پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
معاون بهره‌برداری و ديسپاچينگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی: مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق ۲۹ و ۳۰ آبان برگزار می شود

معاون بهره‌برداری و ديسپاچينگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق  که در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور و توسط شرکت های توزیع برق برگزار می شود ، گفت : مانور طی این دو روز با مشارکت ۳۴ گروه عملیاتی از ۲۰ شهرستان برگزار می شود .

وی با بیان اینکه این مانور در چهار شهرستان سبزوار، چناران، تربت حیدریه و تربت جام اجرا خواهد شد، گفت: مانور با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگه‌داشت و تعمیرات و با محوریت مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای اولین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

باغیشنی مهمترین اهداف برگزاری این مانور را به‌سازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق شامل خطوط و پست‌های توزیع برق، به‌سازی و اصلاح شبکه‌های روشنایی معابر، ضایعات لامپ‌ها، تحقق سیاست‌‎های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تعداد و زمان خاموشی، کاهش انرژی تامین نشده، کاهش تلفات شبکه و متعادل شدن بار شبکه، بهبود رضایت مشترکان و همچنین ارتقای آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در مواجه با بحران‌های احتمالی دانست .

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هم‌افزایی و تقویت گروه‌های درون و برون سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، استاندارد سازی شبکه و رفع مشکلات فیدرهای پر عارضه، رفع کانون خطر و ایمن سازی شبکه، استانداردسازی آرایش شبکه‌های توزیع، اصلاح جانمایی تجهیزات شبکه و اصلاح سیستم ارتینگ شبکه از اهداف و انتظارات مهم این مانور می‌باشد.

وی گفت: طی دو روز برگزاری مانور سراسری در شهرستان‌های ذکر شده، بالغ بر ۱۵۰ نیروی عملیاتی و کارشناسی همچنین ۷۰ دستگاه خودرو سبک عملیاتی و خودرو سنگین مانند جرثقیل، بالابر و … مشارکت دارند. وی با اشاره به اینکه امسال در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای اولین بار این مانور برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مانور اصلاح و بهینه سازی ۳۰ کیلومترشبکه، ۲۶۰ پایه روشنایی معابر و ۱۳۰ دستگاه پست و تابلوی توزیع برق انجام می‌شود و ویژگی مهم این مانور مبتنی بودن بر مدیریت دارایی های فیزیکی است.

 

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه استفاده از ابزارهای نوین و تکنولوژی از دیگر ویژگی‌های مهم این مانور است، تصریح کرد: در محدوده این چهار شهرستان برای اولین بار از فناوری کیوآرد-کد استفاده می‌کنیم و تمام حجم شبکه با این فناوری نشانه‌گذاری شده است.

 

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه این شرکت به یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در ۷۶ شهر از استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند، گفت: خدمت رسانی به دو هزار و ۷۵۰ روستای برق‌دار در این استان انجام می‌شود.

 

 

آزیز با اشاره به ویژگی‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، گفت: علیرغم وجود طولانی‌ترین شبکه‌های توزیع در سطح کشور ، دارا بودن ۷۵۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه ، ويژگی های اقلیمی متفاوت در سطح شهرهای استان ، پراکندگی جمعیت و وجود حدود ۵۰ درصد مشترکین روستایی که تلاش مضاعفی برای خدمت رسانی را نسبت به سایر شرکت های توزیع طلب می کند ، افزود : خوشبختانه با همت و تلاش کارکنان و تصمیمات صحیح مدیریتی ، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در سال جاری شد .

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در پایان ابراز امیداری نمود ، ثمره تلاش های کلیه همکاران که در سخت ترین شرایط نیز ، همگام با سایر بخش ها به ويژه کادر عزیز درمانی ، خدمت رسانی را متوقف نمی کنند ، با عث افزایش و تقویت اعتماد عمومی و مشارکت گسترده مردمی در طرح های صنعت برق بشود .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image