پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
طرح هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق (هما) در توزيع نيروی برق خراسان رضوی آغاز شد

طرح هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق که وظیفه رسیدگی و تعمیر و نگهداری شبکه‌های توزیع به ویژه در مواقع بروز خاموشی‌ها را برعهده دارند، در مدیریت برق شهرستان گلبهار با ثبت درخواست مشترکین و ارجاع مکانیزه به صورت هوشمند به تیم اجرایی به صورت رسمی راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، با  توجه به اهمیت کار مراکز اتفاقات برق که بیشترین تماس‌های مردمی را دارند ، اجرای (طرح هما) در دستور کار قرار گرفت و بهره برداری رسمی از طرح ، با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق در مدیریت برق گلبهار آغاز شد .

در جلسه راه اندازی رسمی این طرح مهندس وحید باغیشنی ضمن اشاره به تجربه موفق راه اندازی مرکز سمپات (سامانه متمرکز پاسخگویی توزیع خراسان رضوی) که با استفاده از فناوری های نوین ، علاوه بر ایجاد شفافیت در اجرای امور موجب افزایش رضایتمندی مشترکین نیز شده است ، گفت : ساده زادی فرایند  استفاده از فناوری های نو مهمترین موضوعی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد تا افراد و گروه های اجرایی بتوانند با سرعت و دقت بیشتری ارائه خدمت نمایند . وی به امکان ثبت و پیگیری ۱۲ خدمت در حوزه بهره برداری به صورت غیر حضوری توسط مشترکین اشاره و افزود : کلیه این درخواست ها بلافاصله پس از ثبت توسط مشترکین ، پیگیری و پاسخگویی می گردد.

در ادامه جلسه مهندس اسدی مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته جهت استقرار طرح هما به عنوان یکی از پروژه های ساز و کاری در سطح شرکت اشاره کرد و از استقرار نرم افزار جدید ثبت حوادث ۱۲۱ مبتنی بر GIS ، استقرار سامانه متمرکز پاسخگویی توزیع(سمپات)  با پاسخگویی و پیگیری درخواست ها از طریق درگاه های ورودی شامل تماس صوتی با شماره ۱۲۱ ، ایمیل به آدرس  ۱۲۱@KEDC.IR و ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۲۱ ، سایت شرکت به آدرس KEDC.IR ، اپلیکیشن موبایل و راه اندازی پاسخگویی هوشمند IVR جهت ثبت درخواست های مشترکین به عنوان مهمترین فعالیت هایی ذکر کرد که در این راستا انجام شده است .

در ادامه این جلسه آموزش های لازم و تکمیلی به گروه های اجرایی مدیریت برق گلبهار توسط کارشناس دیسپاچینگ انجام و تبلت مجهز به نرم افزار CAR PC  تحویل اکیپ عملیاتی برق گلبهار گردید.

شایان ذکر است در حال حاضر امکان ثبت درخواست به صورت هوشمند و بدون دخالت اپراتور برای کلیه مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی فراهم و درخواست ها به صورت مکانیزه جهت پیگیری و رفع خاموشی به اکیپ های عملیاتی ارجاع می گردد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۳ دی ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج + 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image