پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد . به گزارش دفتر روابط عمومی ، در این نشست که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری ، مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد ، مهندس ذبیحی به نقش و جایگاه روابط عمومی در تصمیمات مهم سازمان اشاره کرد .

محسن ذبیحی افزود : روابط عمومی به اقتضا کار سازمان پل اصلی ارتباطی با مخاطبان ذی نفع در مجموعه است و در گام نخست برای عملکرد مناسب این پل ارتباطی، روابط عمومی باید به طور کامل در معرض همه اتفاقات شرکت باشد . به طور مثال در شرکت توزیع برق خراسان رضوی مدیر روابط عمومی با حضور در جلسات و کمیته های راهبری شرکت ، در جریان تمام مسائل ریز شرکت در حوزه های مختلف قرار می گیرد.
وی در ادامه گفت: با در پیش داشتن کاهش شدید دما در استان از شهروندان و مشترکان خانگی درخواست می شود حداقل طی ۱۰ روز آینده در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: انتهای هفته جاری بیش از ۱۰ درجه در استان کاهش دما خواهیم داشت که این تغییرات منجر به افزایش مصرف مشترکان گاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر با مدیریت مصرف به کاهش مصرف گاز دست نیابیم دچار مشکل خواهیم شد و به ناچار مجبور به اعمال مدیریت اضطراری مصرف برق خواهیم شد چنانکه هفته گذشته محدودیتهایی داشتیم که خوشبختانه مدیریت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سوخت اصلی نیروگاههای برق، گاز است که به دلیل برودت هوا و بالا رفتن مصرف خانگی و تجاری با افت فشار گاز همراه هستیم از طرفی اولویت تامین گاز به مصرف خانگی داده شد و نیروگاه ها سوخت خود را به سوخت مایع تغییر دادند.

ذبیحی افزود: برای تامین سوخت مایع نیروگاهها، هماهنگی‌های لازم با شرکت پخش و پالایش فراورده‌های نفتی انجام شد اما با توجه به اینکه سوخت مایع باید توسط تانکرها و بیشتر از مسیرهای جنوب کشور تامین و به استان منتقل شود طبیعی است که محدودیتهایی ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: متوسط سرانه مصرف انرژی بخش خانگی در ایران ۲ برابر مصرف جهانی است و این نشان می دهد که در ایران عادت کرده‌ایم که خیلی به نحوه و شرایط مصرف انرژی توجه نکنیم چنانکه لباس و پوشش هیچ یک از ما در منزل در فصول تابستان و زمستان تفاوتی نمیکند که گویای بی توجهی ما به مدیریت مصرف انرژی است.

او ادامه داد: مجموع اتفاقاتی که هفته گذشته منجر به خاموشیها شد تنها مربوط به افزایش ۱.۵ درصدی مصرف برق بود حال آن که مردم با کمی دقت می توانند تا ۱۰ درصد مصرف انرژی را کاهش دهند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حدود ۷۰ شهر به جز مشهد و طرقبه – شاندیز و ۲ هزار و ۷۳۲ روستا را تحت پوشش دارد و خدمات خود را به یک میلیون و ۲۷۰ هزار مشترک شهری و روستایی در وسعتی حدود ۱۱۷ هزار کیلومترمربع از طریق ۴۲ هزار کیلومتر شبکه هوایی و زمینی ارایه می‌دهد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image