مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی از ارتقا و بهبود چرخه ی افکارسنجی شرکت توزیع برق خراسان رضوی با رونمایی از داشبورد سنام ( سنجش رضایت ، نظرات و آرا مردم) خبر داد.
سیدمجید آزیز گفت : این دفتر طی چند سال اخیر ضمن گسترش اقدامات حوزه افکارسنجی و مدیریت ارتباط با ذینفعان در راستای بهبود روابط درون و برون سازمانی و افزایش شفافیت سازمانی ، چرخه ۱۰ مرحله ای افکارسنجی و سنجش رضایتمندی مشتریان و ذینفعان از زمان دریافت خدمات در دو حوزه تخصصی فروش انشعاب و بهره برداری تا اتمام آن در جهت کشف نقاط قوت و ضعف فرایندهای کاری شرکت با هدف ریشه یابی گلوگاه های قابل بهبود این دسته از فرآیندها را پیاده سازی نموده است.
وی خاطر نشان کرد: با عنایت به عقد قرارداد با شرکت مشاور و اجرای فاز جدید این پروژه در سال جاری با رویکرد نظام مند تر شدن ، مکانیزه تر شدن و اثربخش تر شدن انجام فرایندهای افکارسنجی شرکت ، داشبورد سنجش رضایت نظرات و ارا مردم به صورت آنلاین و برخط برای استفاده همکاران شرکت طراحی شده که شامل میزان تعداد نظرات منفی و مثبت ، شماره تماس مشترکین ناراضی ، انعکاس دلایل نارضایتی به صورت صریح ، درصد رضایت دوره ای و سایر منوهای دیگر می باشد که مدیریت برق شهرستان ها با تکمیل گزارشات روزانه و پاسخگویی مناسب در بازه زمانی حداکثر ۷۲ ساعت و حذف فرایند زمانبر تکمیل و ارسال فرم های کاغذی ، ما را در پیشبرد این پروژه یاری خواهند کرد
وی در پایان ضمن تشکر از سید علی حیدری کارشناس افکارسنجی شرکت در راهبری این پروژه ، معاونین محترم فروش و خدمات مشترکین ، بهره برداری و دیسپاچینگ و معاونین هماهنگی برق غرب و شرق و مدیران برق شهرستان ابراز امیدواری نمود با استفاده از نتایج این نظرسنجی ضمن شناسایی و برطرف نمودن نقاط ضعف در ارائه خدمات ، موجبات جلب رضایت حداکثری مشترکین فراهم شود .