سوال1- درصورت عدم دسترسی به شناسه قبض ، چطور میتوان به آن دسترسی پیداکرد و درخواست را ثبت نمود؟ جواب 1-از طریق شماره بدنه کنتور و جستجوی آن در سامانه میتوان شناسه قبض را دریافت نمود. سوال 2-جهت دریافت اطلاعات و ثبت درخواست خاموشی بصورت فوری از چه روشهایی میتوان اقدام نمود؟ جواب 2- ازطریق تماس با 121 - نرم افزار موبایل برق من - میز خدمت الکترونیک سایت شرکت توزیع نیروی برق سوال 3-:آیا پس از ثبت درخواست رفع خاموشی ، زمان زیادی برای خاموشی مورد نیاز می باشد؟ جواب 3- به محض ثبت درخواست و یا اطلاع رسانی ، همکاران شرکت نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد. سوال 4- آیا برای ارائه این خدمت نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟ جواب 4- خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما در صورتی که خاموشی براثر بدهی مصرفی برق باشد لازم است تسویه بدهی صورتحساب مصرفی اقدام گردد. سوال 5- درصورتیکه خاموشی مربوط به خاموشی های از پیش تعیین شده باشد ، با ثبت درخواست بصورت فوری رفع خواهد شد؟ جواب 5- برنامه خاموشی از پیش تعیین شده جهت اجرای تعمیرات پیشگیرانه بر روی شبکه های توزیع بوده و رفع خاموشی های مربوط به آن طبق زمانبندی اعلام شده انجام خواهد شد.