مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه نظام افکارسنجی و دیدگاه کاوی و افزایش سطح رضایت ذی نفعان، این شرکت برای دومین سال متوالی اقدام به پایش و اندازه گیری سطح رضایت پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان خود به شیوه هوشمند و از طریق سامانه برخط کرده است.
به گزارش روابط عمومی، سید مجید آزیز مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر افزود : جامعه آماری این پروژه شامل همه پیمانکارانی می شود که طی سال جاری با شرکت قرارداد فعال داشته اند و در قالب تامین کننده کالا _ نیرو، تحت قراردادهای مشاوره ای یا پیمانکاری فعالیت می کردند.
وی افزود: هدف اصلی از اجرای این پروژه بررسی مشکلات، دغدغه ها، محدودیت ها و فرصتهای پیمانکارانی است که مستقیما با شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ارتباط هستند، همچنین تاکید بر جایگاه مهم پیمانکاران به عنوان “شرکای تجاری” از نگاه مدیر عامل شرکت است.
به گفته آزیز، به منظور ارائه داخلی نتایج این پروژه، نشستی با حضور کارشناس پژوهش و افکارسنجی شرکت توزیع برق خراسان رضوی و شرکت مشاور در دفتر روابط عمومی برگزار شد و راهکارهای اصلاحی در جهت رفع موانع و مشکلات پیمانکاران پیشنهاد شد.