پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
آغاز ارزیابی ۲۷ نفر از متقاضیان تغییر شغلی در شرکت برق خراسان رضوی

 مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۲۷ نفر از متقاضیان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت مرحله کتبی آزمون تغییر شغلی این شرکت، در مرحله دوم برای سنجش به کانون ارزیابی مدیران معرفی شدند که سنجش آنان آغاز شده است.
 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمدحسین مقدسان افزود: آزمون کتبی تغییر شغلی سال ۱۴۰۰ بهمن ماه امسال با حضور ۵۹ نفر از کارکنان متقاضی این شرکت برای ارتقای شغلی در سه رشته کارشناس مالی، کارشناس مشترکین و مهندسی برق در مشهد برگزار شد.
 وی بیان کرد: از این تعداد ۲۷ نفر توسط مجموعه آموزشی مربوطه در تهران پذیرفته و برای طی مرحله دوم سنجش، به کانون ارزیابی مدیران معرفی شدند تا در قالب گروه های ۶ تا ۸ نفره مورد ارزیابی قرار گیرند.
وی اظهار داشت: ارزیابی این افراد در شرکت توسعه و برنامه ریزی منابع استان خراسان با هماهنگی دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت برق خراسان رضوی در قالب برگزاری آزمونهایی به صورت تفکر تحلیلی، آزمون نوشتاری، مباحثه گروهی، تصمیم گیری و مصاحبه توسط کانون ارزیابی مدیران در حال انجام است.
مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در صورتی که متقاضیان تغییر شغلی حد نصاب امتیاز را از کانون ارزیابی مدیران دریافت و موفق به اخذ گواهی نامه شایستگی مدیریت شوند، در مرحله سوم از آنان مصاحبه گرفته شده و افراد نهایی برای تغییر شغلی در سه رشته مزبور انتخاب می شوند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − دوازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image