پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
اجرای گام دوم پروژه مدیریت استعداد در توزیع نیروی برق خراسان رضوی

با برگزاری آزمون کتبی، توسط نمایندگان اعزامی از کانون ارزیابی مدیران که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد ، مرحله دوم پروژه مدیریت استعداد در سطح شرکت برگزار شد .
به گزارش دفتر روابط عمومی، دکتر مقدسان مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی با اعلام این خبر گفت: هدف از این پروژه شناسایی و خودارزیابی استعدادهای مدیریتی شرکت است که با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت توانیر در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران و از طرفی اجرای پروژه مدیریت استعداد به‌عنوان یکی از برنامه‌های استقرار سیستم تعالی منابع انسانی ۳۴۰۰۰ (بعنوان یکی از اهداف عالیه شرکت در راستای چشم‌انداز) اولین گام در این خصوص در آذرماه با توزیع و تکمیل پرسشنامه‌های سنجش رفتار شخصی/سازمانی/مدیریتی برداشته شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از الزامات دستورالعمل مذکور، شناسایی افراد واجد شرایط و سنجش مختلف آنها از ابعاد گوناگون جهت ارائه گواهینامه‌های مربوطه است، گفت: با هماهنگی کانون ارزیابی توانیر، پرسشنامه‌هایی در ۵ دسته مختلف و در دو سطح کارشناسی و مدیریتی بین افراد واجد شرایط توزیع، تکمیل و ارسال شد.
مقدسان افزود : تعداد ۲۴۴ نفر واجد شرایط (افرادی که بالقوه می‌توانند در پست‌های مدیریتی خدمت کنند) شناسایی شده و ۱۲۲۰ پرسشنامه بصورت الکترونیکی توزیع شده و ۱۱۰۲ پرسشنامه تکمیل و به کانون ارزیابی ارسال شد. این پروژه دارای چندین گام مختلف بوده که با توجه به شرایط ناشی از کرونا، متأسفانه گام بعدی که برگزاری آزمون سنجش هوش عمومی بود، لغو شده و ادامه روند پروژه به منوط به شرایط و دستور ستاد مدیریت کرونا گردید.
در همین راستا با توجه به کمرنگ شدن شرایط بحرانی ناشی از کرونا، گام دوم این پروژه برداشته شده و آزمون کلینیک مدیریت در دو گروه و در دو سطح استعدادیابی کارشناسان و تربیت مدیران برنامه‌ریزی شده و طی روزهای ۱۷ و ۱۸ دیماه تعداد ۱۱۲ نفر از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی در مجتمع آموزشی خراسان مورد سنجش قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

8 + دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image