پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
ارتقای میزان رضایتمندی مشترکین با استقرار نظام افکارسنجی در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

روند پیشرفت استقرار پروژه دیدگاه کاوی و افکارسنجی بر اساس نقشه استراتژیک شرکت با هدف اصلاح فرایندها، ریشه یابی مشکلات و ارایه گزارشات دقیق و کاربردی با حضور مشاور پروژه در دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: یکی از مهمترین برنامه ها در موضوع استراتژیک صیانت از حقوق ذینفعان در چشم انداز و شعار اصلی شرکت، استقرار نظام افکارسنجی و دیدگاه کاوی است.

سید مجید آزیز افزود: در این راستا به منظور تسهیل هر چه بهتر ارتباطات با ذینفعان و مشتریان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، با استفاده از خدمات مشاوره ای، پروژه دیدگاه کاوی و افکارسنجی بر اساس نقشه استراتژیک شرکت برای سومین سال متوالی در حال اجرا بوده و با برگزاری نشست های دوره ای روند پیشرفت پروژه مزبور مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: در این نشست ضمن بررسی گزارش چهار ماهه افکارسنجی و دیدگاه کاوی مشترکین، نظارت بر عملکرد شهرستانها برای پاسخگویی دقیق تر در سامانه سنام ، ارائه بازخورد مناسب و به موقع از حوزه ستادی و رفع اشکالات احتمالی مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: باتوجه به پیگیریهای به عمل آمده و اخذ مجوزات لازم ، هم اکنون ارتباط سامانه سنام با سامانه های ناب در حوزه خدمات مشترکین و سمپات در حوزه بهره برداری برقرار شده و اطلاعات مورد نیاز به صورت سیستمی در اختیار است.

کارشناس مطالعات و سنجش افکار عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هم در این باره، انتخاب و معرفی همکاران برتر شرکت در زمینه پاسخگویی از دیدگاه مشترکین برق استان را از جمله اقدامات سال جاری در حوزه افکارسنجی برشمرد.

سیدعلی حیدری اظهار امیدواری کرد با ارتقای سیستم افکارسنجی مکانیزه شاهد وضعیت بهتر در زمینه ارتباط با ذینفعان و همچنین با اجرای دستورالعمل تشویقی شاهد ارتقای انگیزه همکاران در پاسخگویی بهتر به مشترکین باشیم.

وی برگزاری نشستهای کارگاهی- آموزشی افکارسنجی و دیدگاه کاوی در شهرستانها را مهم دانست و گفت: با بررسی و تحلیل موردی دیدگاه و نظرات مشترکین ، بستر مناسبی برای ورود کمیته های حل مسئله شهرستان (RCA) و در ادامه اصلاح فرایند که هدف غایی کلیه اقدامات افکارسنجی و دیدگاه کاوی در شرکت است، فراهم می شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 − 13 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image