پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
از مردم شنیدن و با مردم بودن در دوشنبه های مردمی با برق در شهرستان قوچان

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن مسئولان و برقراری ارتباط بی واسطه با مردم ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی علاوه بر ملاقات های هفتگی و دیدار با مردم ، در اقدامی ابتکاری دوشنبه های اول هر ماه با حضور در یکی از شهرستان ها ، به طور مستقیم با متقاضیان ملاقات نموده و مشکلات ایشان را مورد بررسی قرار می دهد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، در همین راستا دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه؛ مهندس محسن ذبیحی با اعلام قبلی ضمن حضور در شهرستان قوچان با متقاضیان ملاقات و به مشکلات ایشان رسیدگی کرد .

در این دیدار که قائم مقام و معاون هماهنگی برق غرب و معاون فروش و خدمات مشترکین وی را همراهی می کردند ، تعداد ۲۸ نفر از متقاضیان مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم دریافت کردند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تاکید بر پاسخگویی دقیق مدیران برق شهرستان به درخواست های مردمی و در دسترس بودن ایشان برای متقاضیان ملاقات ، به منظور برقراری ارتباط سهل تر مردم با مسئولان علاوه بر انجام ملاقات های هفتگی در محل حوزه ستادی ، حضور در مرکز سامد استانداری ، ارتباط مکاتباتی از طریق صندوق های ارتباطی و … ، دوشنبه اول هر ماه با اعلام قبلی از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در یکی از شهرستان های استان حضور یافته و پاسخگوی درخواستهای مردم است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image