پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲
افزایش رضایتمندی مشترکین با فعالیت مطلوب مرکز تلفنی ۱۵۲۱

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: عملکرد مطلوب مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۵۲۱ این شرکت موجب افزایش رضایتمندی مشترکین و کاهش مراجعه آنان به مدیریتهای برق شهرستانها شده است.

به گزارش روابط عمومی، محمود صالحیان افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت توزیع نیروی خراسان رضوی فعالیت خود را از آبانماه ۱۳۹۸ آغاز کرد و هم اکنون با سه نفر اپراتور، پاسخگویی به تلفنها و پیگیری برای درخواستهای مشترکین را انجام می دهد.

وی بیان کرد: مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۵۲۱ شرکت، از ابتدای امسال تا پایان آبانماه با پاسخگویی به ۴۷ هزار و ۳۵۹ مورد تماس تلفنی شامل هزار و ۳۶ ساعت مکالمه، ۱۹ هزار و ۵۱۶ مورد درخواست از سوی مشترکین مبنی بر فروش انشعاب و خدمات پس از فروش را پیگیری کرده است.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طبق نظرسنجی انجام گرفته از مرکز پاسخگویی ۱۵۲۱ شرکت، میزان رضایتمندی افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، ۸۴ درصد بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image