مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: عملکرد مطلوب مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۵۲۱ این شرکت موجب افزایش رضایتمندی مشترکین و کاهش مراجعه آنان به مدیریتهای برق شهرستانها شده است.
به گزارش روابط عمومی، محمود صالحیان افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت توزیع نیروی خراسان رضوی فعالیت خود را از آبانماه ۱۳۹۸ آغاز کرد و هم اکنون با سه نفر اپراتور، پاسخگویی به تلفنها و پیگیری برای درخواستهای مشترکین را انجام می دهد.
وی بیان کرد: مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۵۲۱ شرکت، از ابتدای امسال تا پایان آبانماه با پاسخگویی به ۴۷ هزار و ۳۵۹ مورد تماس تلفنی شامل هزار و ۳۶ ساعت مکالمه، ۱۹ هزار و ۵۱۶ مورد درخواست از سوی مشترکین مبنی بر فروش انشعاب و خدمات پس از فروش را پیگیری کرده است.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طبق نظرسنجی انجام گرفته از مرکز پاسخگویی ۱۵۲۱ شرکت، میزان رضایتمندی افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، ۸۴ درصد بود.