پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
الزامات ایمنی برای نمایندگان کارگزاریهای خدمات مشترکین خراسان رضوی تبیین شد

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: الزامات ایمنی طی نشستی با نمایندگان هشت کارگزاری خدمات مشترکین استان در حوزه کاری مربوط به آنان تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حمید سروش مهر افزود: با توجه به اینکه ۱۸ ماه از عمر استقرار کارگزاری ها در حوزه خدمات مشترکین برق می گذرد، براساس مفاد قرارداد مبنی بر اینکه نمایندگان کارگزاریها به عنوان نمایندگان ایمنی نیز در شهرستانها فعالیت کنند، نشستی به منظور تبیین خواسته های ایمنی در حوزه کارگزاری ها با حضور بیش از ۴۰ نفر از نمایندگان در محل حوزه ستادی شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: طی این دوره مجموعه فعالیتها و برنامه های عملیاتی در حوزه فرآیند HSE  شرکت اعم از بازدیدها و نظارتها، انجام اقدامات کنترلی و اقدامات پیشگیرانه در خصوص کاهش ریسک مخاطرات و حوادث به نمایندگان کارگزاری ها آموزش داده شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد حوادث سالهای گذشته مربوط به حوزه کارگزاری ها بوده است، شیوه های پیشگیری از بروز حوادث و اقدامات کنترلی مربوطه در این نشست به نمایندگان کارگزاری ها ابلاغ شد، همچنین مباحث شناسایی، صدور اخطار و پیگیری رفع حریم که یکی از مسائل مهم در پیشگیری از حوادث مردمی به شمار می رود، به طور مبسوط برای نمایندگان کارگزاری ها تبیین گردید.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با برگزاری دوره های آموزشی – توجیهی شاهد غنای هر چه بیشتر فرهنگ HSE  در حوزه کارگزاری ها، ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین کارگزاری ها و این شرکت که به عنوان شرکای استراتژیک محسوب می شوند و همچنین حذف حوادث در فعالیتها باشیم.

سروش مهر اضافه کرد: در پایان نشست نمایندگان کارگزاری های خدمات مشترکین برق به منظور سنجش اثربخشی و فراگیری دوره آموزشی در آزمون کتبی مربوطه شرکت کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image