پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
امضای تفاهم نامه همکاری توزیع برق خراسان رضوی با ستاد اقامه نماز استان

همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) و با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان ، تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله شد .
به گزارش روابط عمومی در جلسه ای که با حضور تعدادی از اعضای شورای فرهنگی شرکت و حضور مجازی ائمه جماعات ۱۷ شهرستان برگزار شد ، حجه الاسلام سبحانی نیا رئیس ستاد اقامه نماز استان طی سخنانی گفت : فعالیت های فرهنگی ، تبلیغات دینی و گرایشات مذهبی زمانی اثرگذار خواهد بود که منطبق با فطرت انسان باشد . وی پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال را ضروری ترین عامل در اثرگذاری فعالیت های فرهنگی دانست و بر سبک زندگی و روش های ترویجی مبتنی بر اعتدال در گفتار و رفتار تاکید کرد .
وی با تبریک کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی و اقدامات شایسته ای که در حوزه فعالیت های فرهنگی و دینی انجام شده ، ایجاد پایگاه سلامت به منظور حضور ائمه جماعت در ساعاتی مشخص در بین کارکنان ، برقراری ارتباط با خانواده ها و فرزندان همکاران ، حضور موثر در فضای مجازی و تولید محتوای جذاب را مد نظر قرار داد .
مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت نیز طی سخنان کوتاهی با اشاره به محدودیت هایی که به جهت شیوع ویروس کرونا در برگزاری مراسم مذهبی به وجود آمده ، ابراز امیدواری نمود با بهتر شدن شرایط و ضمن رعایت کلیه دستورالعمل ها ، نماز جماعت و مراسم مذهبی با شور و نشاط بیشتری برگزار شود .
وی خلاهای فرهنگی که در جامعه به خصوص در نسل جوان وجود دارد را ناشی از فاصله گرفتن از معنویات و مبانی اصیل دینی دانست و مسئولیت ائمه جماعات و متولیان امور فرهنگی را بسیار مهم توصیف کرد .
همچنین در این جلسه مهندس مرزبانی دبیر شورای فرهنگی ، گزارشی از مهمترین فعالیت های فرهنگی و دینی شرکت ارائه کرد .
شایان ذکر است در انتهای جلسه ضمن امضای تفاهم نامه همکاری ، از فرزند دکتر هادی صفری که حایز رتبه اول کشوری در مسابقات قرآنی وزارت نیرو شده بود با اهدای لوح ، تجلیل به عمل آمد .

*دفتر روابط عمومی – ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / تلاش همه برای خاص بودن*

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image