پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
انتصاب مهندس ذبیحی به عنوان رییس کمیته راهبری مهندسی صنعت توزیع برق

مهندس “محسن ذبیحی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حکم معاون هماهنگی توزیع توانیر به عنوان رییس کمیته راهبری مهندسی و هوشمندسازی صنعت توزیع برق منصوب شد.

در حکم مهندس “حمیدرضا پیرپیران” آمده است: به موجب این حکم و بنا بر تخصص و شایستگی، مهندس ذبیحی به مدت دو سال به عنوان رییس کمیته راهبری مهندسی و هوشمندسازی صنعت توزیع برق منصوب می شود.

امید است با همکاری سایر اعضای کمیته که به پیوست آورده شده است، نسبت به ارایه ایده های نوین کاربردی در حوزه مهندسی و هوشمندسازی اقدام کنید و مجموعه صنعت برق را در ارتقای خدمات قابل ارایه به متقاضیان و مشترکین یاری نمایید.

انتصاب دکتر خدابنده به عنوان دبیر کمیته برنامه ریزی صنعت توزیع برق

دکتر “علیرضا خدابنده” قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حکمی از سوی معاون هماهنگی توزیع به عنوان دبیر کمیته برنامه ریزی، راهبردی و اقتصاد صنعت توزیع برق منصوب شد.

در حکم مهندس “حمیدرضا پیرپیران” آمده است: به موجب این حکم و بنا بر تخصص و شایستگی دکتر خدابنده به مدت دو سال به عنوان عضو و دبیر کمیته برنامه ریزی، راهبردی و اقتصاد صنعت توزیع برق منصوب شد.

امید است با همکاری سایر اعضا و زیر نظر ریی کمیته، نسبت به ارایه ایده های نوین کاربردی در حوزه برنامه ریزی و اقتصاد صنعت توزیع برق اقدام کنید و مجموعه صنعت برق را در ارتقا خدمات قابل ارایه به متقاضیان و مشترکین برق یاری نمایید.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 − هشت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image