پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت توزيع برق خراسان رضوی با ستاد اقامه نماز استان

همزمان با برگزاری جلسات کمیسیون توسعه مدیریت و شورای فرهنگی که با حضور حجه الاسلام سبحانی نیا رئیس ستاد اقامه نماز استان و محمد مهدی مولوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای کمیته های فوق به صورت مجازی برگزار شد ، تفاهم نامه همکاری با ستاد اقامه نماز استان به امضای مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت رسید .

به گزارش دفتر روابط عمومی در ابتدای جلسه ضمن مرور نتایج ارزیابی جشنواره شهید رجایی که منجر به کسب رتبه اول در بین دستگاه های اجرایی استان شد ، مقرر گردید از نیمه دوم دی ماه ، طی جلسات تخصصی ، شاخص های ارزیابی با حضور متولیان مربوطه بررسی و اقدام اصلاحی انجام شود . در همین راستا مولوی ضمن ابراز رضایت از فرایند ارزیابی داخلی ، اظهار امیدواری نمود با بهبود شرایط و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدل ارزیابی داخلی شرکت توزيع نیروی برق استان خراسان رضوی به عنوان الگوی موفق و کار نمونه به سایر دستگاه های اجرایی استان ارائه شود .

در ادامه جلسه رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به فرمان امیرالمومنین به مالک اشتر در نامه ۵۳ نهج البلاغه و دستورات معنوی و مدیریتی آن حضرت ، پویایی سیستمی و حاکمیت روح معنوی در زندگی شخصی و خانوادگی را دو ويژگی و شاخص اصلی اجرای تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز استان برشمرد و ضمن تأکید بر رعایت آداب ظاهری و بیرونی نماز ، گام اول در اجرای موفق برنامه های فرهنگی را بالا بردن بینش افراد از طریق آموزش و افزایش آگاهی دانست . حجه الاسلام سبحانی نیا ضمن ابراز تأسف از شرایط نامساعد روزهای کرونایی ، انجام کارهای خلاقانه را فرصت مناسبی دانست که می توان بر محدودیت های کرونا در انجام برنامه های فرهنگی و دینی غلبه کرد . وی ستاد اقامه نماز استان را دارای ظرفیت های مناسبی از جمله بهره مندی از اساتید خوب ، محتوای غنی و آشنایی با تجربیات سایر استان ها دانست که دستگاه های اجرایی استان می توانند از این ظرفیت استفاده نمایند .

مهدی مرزبانی رئیس دبیرخانه شورای فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی نیز ، طی سخنانی گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در شرایط به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا ارائه کرد . وی از برگزاری سه دوره مسابقه کتابخوانی ويژه همکاران ، همسران و بانوان همکار و همچنین فرزندان همکار ، استفاده از ظرفیت معنوی ائمه جماعت مدیریت برق شهرستان ها ، برگزاری جشنواره غدیر به صورت مجازی ، ایجاد کانال « منبرهای مجازی » در شبکه اجتماعی ایتا و … یاد کرد و ابراز امیدواری نمود با اجرای مصوبات این تفاهم نامه شاهد رشد و ارتقای برنامه های فرهنگی و دینی در سطح شرکت باشیم .

در پایان جلسه مهندس ذبیحی تبدیل تهدید به فرصت های جدید را از جمله مهمترین راهکارهای موفقیت به ويژه در شرایط شیوع ویروس کرونا دانست و و با تاکید بر این نکته که مدیران شرکت بایستی با اشراف کامل به جزئیات برنامه های حوزه تحت سرپرستی ، پای کار باشند ، توسعه شخصی را نیز علاوه بر اجرای برنامه های سازمانی مورد نظر قرار داد . وی مطالعه کتب مفید ، حضور در دوره های آموزشی ، انتخاب مربی و … را از شیوه های توسعه شخصی دانست که همکاران باید از این فرصت ها در جهت رشد و ارتقای توانمندی های شخصی استفاده کنند .

شایان ذکر است در انتهای این نشست ضمن امضا و تبادل تفاهم نامه ، از برگزیدگان مسابقات استانی قرآن و همچنین فعالان نماز تقدیر به عمل آمد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image