پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
بازدید مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی از مدیریت برق درگز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه قائم مقام و معاون هماهنگی مدیریتهای برق غرب و معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت از مدیریت برق درگز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس محسن ذبیحی به همراه مهندس علیرضا خدابنده و مهندس مهدی دهقان ضمن حضور در مدیریت برق درگز و دیدار با همکاران از محوطه اداری، انبار و مهمانسراهای آن نیز بازدید کردند و رهنمودهایی در راستای حفظ و نگهداری ابنیه و تجهیزات ارایه نمودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مهمترین هدف شرکت را خدمات رسانی شایسته به مردم ذکر کرد و گفت: با توجه به سرعت گذران عمر و دوران خدمت، در این بین آنچه که برای انسان ماندگار می ماند، خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان است.

مهندس ذبیحی رعایت ضوابط و مصالح شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را هم جزو شروط خدمت رسانی شایسته به مردم برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ادامه سفر خود به درگز در محل فرمانداری شهرستان حضور یافت و در دیدار با فرماندار در مورد شرایط فعلی صنعت برق، مصوبات دولت در خصوص مدیریت مصرف برق و برنامه های
شرکت در این خصوص توضیحاتی ارایه کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

8 + 18 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image