پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
بازدید و دیدار مدیرعامل از مدیریت برق شهرستان گناباد

در ادامه بازدیدهای دوره ای مدیرعامل از مدیریت برق شهرستان ها ، وی به اتفاق معاونین هماهنگی برق شرق و فروش و خدمات مشترکین از مدیریت برق گناباد بازدید نمود .
به گزارش دفتر روابط عمومی در جلسه هماهنگی که در محل سالن اجتماعات مدیریت برق شهرستان گناباد برگزار شد ، مهندس ذبیحی ، بر سرلوحه قرار دادن اخلاق در همه امور و به تبع آن کسب رضایت مردم و خشنودی خداوند متعال تاکید کرد . وی نیروی انسانی جوان و پرانگیزه را بزرگترین سرمایه شرکت برشمرد و اتفاقات و پیشرفتهای خوبی که در سالهای اخیر  در سطح شرکت اتفاق افتاده را مرهون همدلی و  همسویی همه همکاران و تعامل خوب ستاد و صف دانست .مدیرعامل ضمن اشاره به افزایش هزینه ها و دشواری تامین منابع مالی در سال جاری ، بر انجام کار بدون عیب ، استفاده بهینه و حداکثری از امکانات تاکید کرد .
شایان ذکر است در انتهای این نشست ، حکم بازنشستگی همکار پرتلاش، آقای نیکپور قرائت وتقدیم وی شد .
مهندس ذبیحی همچنین با حضور در جمع همکاران  پرتلاش گروه های اجرایی و بازدید از خودروها و انبارکهای گروههای مدیریت برق شهرستان ، بر استفاده بهینه و حداکثری ازخودروها ،  تجهیزات و امکانات تاکید و دستور لازم در خصوص اصلاح انبارک گروههای اجرایی صادر  کرد .
وی همچنین  از تجهیزات و کالاهای راکد  نیروگاه قدیم که در حال حاضر  از ساختمان آن به عنوان انبار شهرستان استفاده می شود،  بازدید  و بر تعیین تکلیف سریعتر تجهیزات و کالاهای راکد  ، ایمن سازی محوطه  انبار روباز شهرستان و  اجرای ۵S+1  انبار شهرستان ها  تاکید کرد .
مهندس ذبیحی  در ادامه با حضور در اداره برق کاخک ، از اجرای ۵S+1  ، بهسازی ساختمان اداری ، مهمانسرا و واحدهای مسکونی بازدید  و ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده  ، نکات اصلاحی را بیان کرد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

13 + هجده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image