پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
بانکها در صدر نهادهای پرمصرف برق در خراسان رضوی قرار گرفتند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از زمان الزام رعایت الگوی مصرف توسط نهادها، سازمانهای عمومی و دستگاه های اجرایی استان تاکنون بانکها در صدر نهادهای پرمصرف برق قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی دهقان افزود: از آنجایی که لازم است مطابق مصوبه هیات وزیران در اردیبهشت ماه امسال، ادارات و بانک‌ها و سازمان‌های عمومی، مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند.

وی ادامه داد: لذا لوازم اندازه‌گیری این بخش از مشترکین به گونه‌ای تنظیم شده است که در صورت عدم کاهش مصرف خود، از راه دور برق آنها قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: در این راستا از نیمه خرداد ماه تاکنون روزانه به طور متوسط برق ۴۵ اداره پرمصرف در استان قطع شده است که این نهادها و سازمانهای در همه شهرستانهای زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز مشهد و طرقبه شاندیز قرار داشته اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی رضوی ضمن دعوت از کلیه مشترکان به رعایت الگو و صرفه‌جویی در مصرف برق، به ویژه در ساعات اوج بار، ابراز امیدواری نمود با همکاری تمامی هم استانی‌ها بیشترین بهره‌مندی مشترکین از انرژی برق را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 + چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image