پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
برداشت و پیاده سازی بیش از ۹۰ درصد اطلاعات مکانی مشترکین توزیع برق خراسان رضوی در سیستم GIS

با توجه به نقش زیرساختی اطلاعات مشترکین در کلیه فرآیندهای عملیاتی سازمان، پروژه برداشت اطلاعات مکانی مشترکین توزیع برق خراسان رضوی در سیستم GIS، از سال گذشته، در برنامه کار شرکت قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ، مدیر دفتر gis با اعلام این خبر گفت : در این پروژه تلاش شد با بهره‌گیری از تجربیات موفق سایر شرکت‌ های توزیع و همچنین بکارگیری فناوری نوین موبایل GIS، بهترین و سریعترین راهکار ممکن اتخاذ گردد.
مهندس یوسفی فرد افزود : کلیه مراحل برنامه ریزی و اجرای این پروژه با همکاری نزدیک دفتر GIS و معاونت خدمات مشترکین صورت گرفت و خوشبختانه دستاوردهای خوبی را برای شرکت به همراه داشت. عملیات اجرایی پروژه، پس از طی فاز پایلوت و فراهم شدن مقدمات مورد نیاز، از ابتدای مرداد ماه و با شروع مرحله سوم قرائت، وارد فاز اصلی پیاده سازی شد.
وی همچنین گفت : در بازه زمانی *چهار ماهه* دوره های سوم و چهارم قرائت و با همت بیش از ۲۰۰ مامور و ناظر قرائت، اطلاعات مکانی بیش از *یک میلیون و دویست و هفتاد هزار مشترک* بر روی نقشه های جغرافیایی ثبت و برداشت گردید. این پروژه از نظر بازه زمانی اجرا، دقت برداشت، هزینه های اجرای طرح و همچنین روش‌های پیاده سازی، در سطح کشور بدیع و منحصر به فرد محسوب می‌شود و در همایش GIS وزارت نیرو به عنوان طرح منتخب ارائه گردید.
با توجه به آمار ۱۳۶۸۴۷۶ مشترکین فعال شرکت در سامانه بیلینگ که شامل ۱۳۵۰۶۱۵ مشترک عادی و ۱۷۸۶۱ مشترک دیماندی می شود، شاخص پیاده سازی مشترکین در سیستم GIS، در بخش *مشترکین عادی* معادل *۹۳%* و در بخش *مشترکین دیماندی* معادل *۸۷%* تحقق یافت که آمار بسیار خوبی محسوب می شود و ان شاء الله با تلاش خاص همکاران شرکت در بخش خدمات مشترکین، مغایرت های باقی مانده در آینده نزدیک برطرف خواهد شد

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۵ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده − 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image