پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
برق ادارات پرمصرف در خراسان رضوی قطع می شود

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از امروز طبق مصوبه هیات وزیران در صورت عدم رعایت موارد مندرج در این مصوبه مبنی بر کاهش مصرف در ساعات اداری و غیراداری توسط نهادهای عمومی، بانکها و دستگاه های اجرایی، برق پرمصرفها قطع می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسینعلی دیندار افزود: در راستای کنترل و کاهش پیک بار شبکه سراسری برق در سطح کشور، یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار کنترل مصارف ادارات و نهادهای عمومی و دستگاه های اجرایی است.

وی بیان کرد: در همین راستا براساس مصوبه هیات وزیران در اردیبهشت ماه امسال مبنی بر الزام کاهش ۳۰ درصدی مصرف ادارات، نهادهای عمومی، بانکها و دستگاه های اجرایی در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق آنها در ساعات غیراداری نسبت به دوره قبل در سال گذشته، این مهم به تمامی سازمانها در استان جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: مدیریت های برق در خراسان رضوی نیز موظف هستند تا مصارف را برابر با مصوبه فوق کنترل و به نهادهای ذیربط گزارش دهند که در صورت عدم رعایت نسبت به اخطار و سپس قطع برق آن نهادها اقدام کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: وصل برق این ادارات بعد از اخذ تعهد از بالاترین مقام دستگاه اجرایی انجام می گیرد.

دیندار اضافه کرد: نصب کنتور و تجهیزات هوشمند با استفاده از اینترنت اشیا IOT از جمله دیگر برنامه های کنترل مصارف برق در ادارات است که با این وسیله مصرف پایش و بازخورد لازم به مشترک داده می شود.

وی به نهادها و دستگاه های اجرایی و بانکها توصیه کرد که سیستم های سرمایشی خود را در دمای بالای ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم کرد و از استفاده از کولرهای گازی اجتناب کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هشت + شش =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image