پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
برنامه استراتژیک منابع انسانی شرکت توزیع برق خراسان رضوی تصویب شد

برنامه استراتژیک منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت و معاونین و جمعی از مدیران مربوطه بررسی و تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، دبیر کمیته تدوین برنامه استراتژیک منابع انسانی این شرکت با اعلام این خبر گفت: مقدمات تدوین این برنامه با بهره گیری از خدمات مشاوره ای دکتر فراحی، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد از اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تا آذر ماه سال ۱۴۰۰ به طول انجامید.

حسین عباسی بیان کرد: تدوین این برنامه شامل چند مرحله از جمله انجام تحقیقات و مطالعات کتابخانه ای و اسناد بالادستی، مصاحبه های مختلف و برگزاری ۳۹ نشست در سطوح مختلف با حضور کارشناسان و مدیرران حوزه های مختلف ستادی و شهرستان‌ها بود تا اینکه نسخه نهایی آن در آذرماه سال گذشته تهیه شد.

وی اظهار داشت: نسخه نهایی برنامه استراتژیک منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشستی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران مربوطه در دیماه سال گذشته توسط دکتر فراحی، مشاور طرح ارائه شد و کلیات آن مورد پذیرش قرار گرفت.

دبیر کمیته تدوین برنامه استراتژیک منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در آخرین مرحله در نشستی خارج از فضای اداری با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت، ماموریتها، استراتژی ها و چشم انداز برنامه استراتژیک منابع انسانی بررسی و به تصویب رسید و شعار راهبردی آن نیز “سرآمدی در مدیریت سرمایه انسانی” تعیین شد.

عباسی افزود: برنامه استراتژیک منابع انسانی دارای چهار محور یا استراتژی کلی است که برای این محورها هفت هدف کلی و برای هر هدف تعدادی شاخص و برنامه های عملیاتی تعریف شده است و شاخص ها نیز در راستای استاندارد تعالی منابع انسانی ۳۴۰۰۰ است.

وی چشم انداز سرمایه انسانی شرکت در افق ۱۴۰۴ را شامل مواردی از جمله “سرمایه انسانی و نظام سرمایه انسانی ما سرآمد خواهد بود”، “کارکنانی پر انگیزه با توانمندی متمایز عملکرد و برجسته”، ” نظام سرمایه انسانی الگو در صنعت توزیع برق کشور” برشمرد و گفت: در نهایت مقرر شد تا برنامه اجرایی جهت جاری سازی این برنامه تهیه و اجرا گردد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image