جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت با حضور مدیرعامل ، معاونین و برخی مدیران شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .
به گزارش دفتر روابط عمومی ، مهندس ذبیحی مهمترین رکن در انجام تغییرات را ، لزوم تغییرات دانست و تغییر جایگاه در عرصه کار و خدمت را امری عادی برشمرد که منجر به انجام بهتر کارها با انرژی مضاعف خواهد شد .
مدیرعامل ضمن تشکر از کامران کوثری که با صداقت و سلامت در انجام کار ، تلاش های خوبی در این حوزه داشته است ، جایگاه دفتر حقوقی را به عنوان واحد پشتیبان ، دارای ويژگی های حساسی دانست که نوع عملکرد آن رابطه مستقیمی با رفع یا ازدیاد مشکلات شرکت دارد .
وی گستردگی و پراکندگی شرکت و همچنین تنوع مشترکین با ويژگی های متفاوت در سطح استان را عاملی مهم برای تلاش مضاعف دفتر حقوقی دانست و ابراز امیدواری نمود ، مهندس کامران زیبایی که این مسئولیت را پذیرفته ، با استفاده از تجربیات سالها کار اجرایی در شهرستان ها و شناخت عمیق تری که در این حوزه دارد بتواند با تلفیق این ویژگی با صداقت و سلامت و سختکوشی ، مسایل حقوقی شرکت را به خوبی مدیریت کند .
شایان ذکر است در پایان جلسه از زحمات کامران کوثری – که به علت کسالت و بیماری در جلسه حضور نداشت – تقدیر و مهندس کامران زیبایی به عنوان مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات منصوب شد.