پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با استاندارد تعالی منابع انسانی ۳۴۰۰۰

با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران ستادی و مدیران برق شهرستان دوره آموزشی آشنایی با استاندارد تعالی منابع انسانی ۳۴۰۰۰ برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی ، این دوره آموزشی که توسط معاونت منابع انسانی و حضور دکتر حمیدرضا یعقوبی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و در راستای اهداف استراتژيک شرکت و در جهت پیاده سازی سیستم های مدیریتی برگزار شد  ، مدل های تعالی منابع انسانی و جایگاه آن در سطح سازمانها معرفی و مباحث ارزیابی ، تحلیل و بهبود مدیریت منابع انسانی مبتنی بر مدل ۳۴۰۰۰ مطرح شد .

دکتر حمیدرضا یعقوبی ضمن اشاره به مباحث نظری حوزه مدیریت و منابع انسانی در مدل های سازمانی مختلف، به فلسفه زیربنایی و اصول اساسی حاکم بر مدل ۳۴۰۰۰ اشاره کرد . وی در ادامه مهمترین ویژگیهای این مدل را برشمرد و فرایندهای منابع انسانی در سطوح مختلف این مدل از سطح پراکنده تا متعالی و نحوه امتیازدهی هر یک از این سطوح را تشریح نمود .

همچنین مهندس ذبیحی در پایان این دوره آموزشی ضمن تقدیر از کلیه همکاران شرکت که با مشارکت فعال خود به خصوص در سال ۹۸ اقدامات موثری در جهت تحقق اهداف شرکت انجام دادند ، تقدیر نمود . وی در ادامه تلاش های صورت گرفته در بسیاری از مدیریت های برق شهرستان ، در جهت کاهش تلفات را موثر ارزیابی کرد و از سایر شهرستان هایی که وضعیت مناسبی ندارند ، فعالیت جدی تری را خواستار شد .مهندس ذبیحی پیگیری نتیجه بخش در جهت اتمام و بهره برداری از پروژه های باز ، برنامه ریزی موثر به منظور عبور موفقیت آمیز از پیک بار سال ۹۹ ، جلوگیری از هدر رفت منابع و انجام کار بدون عیب و بازنگری در فرایندهای کاری به منظور تسریع در گردش کارها و حذف مراحل زائد را مورد توجه قرار داد . مدیرعامل با اشاره به نقشه استراتژی شرکت افزود :  محور همه فعالیت های شرکت بایستی در چارچوب نقشه استراتژی باشد  و ارکان نقشه با توجه به شعار ( تلاش همه برای خاص بودن ) در جزئی ترین فعالیت ها و تصمیم گیری های شرکت  نفوذ داشته باشد .

مهندس ذبیحی در پایان توجه جدی به فعالیت های مهندسی و تحول ریشه ای در این حوزه ، رشد و توسعه فناوری اطلاعات در تمامی زمینه های کاری ، ارتقاء فرهنگ ایمنی و انجام کار ایمن ، صیانت از دارایی ها و نگهداشت مناسب اموال شرکت ، بازنگری در ساختار سازمانی شرکت ، تعامل مدیران با مسئولین و مقامات محلی ، توجه به اخلاق مداری و تمرکز بر ارائه خدمات بهتر ، توجه به نظام پیشنهادات کایزنی ، رعایت جدی اصول ۵s+1 ، توجه به مسائل و مشکلات نیروهای زیرمجموعه و استفاده از فرصت محدود خدمتگزاری برای ارائه خدمت شایسته به مردم را مورد تأکید قرار داد .لازم به ذکر است در ابتدای جلسه مهندس قیاسی معاون منابع انسانی ، ضمن اشاره به اولین حضور شرکت در چهارمین دوره جایزه ملی منابع انسانی و دریافت تندیس برنزین ، در سخنان کوتاهی وضعیت و جایگاه حوزه منابع انسانی در سطح شرکت را تشریح نمود .

تقدیر ويژه معاونین و مدیران شرکت از حمایت ها و توجه خاص مدیرعامل محترم به مجموعه ارکان شرکت و تشویق ممتد ایشان از نکات خاص این جلسه بود .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

11 + یازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image