پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸
برگزاری دومین نشست مستندسازی تجربیات علمی در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دومین نشست مستند سازی تجربیات و دانسته‌های علمی همکاران با تکیه بر مدیریت دانش و بهره‌گیری از اتاق فکر در محل ستادی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تقی وحیدی افزود: برگزاری این نشست با حضور همکاران منتخب “دفتر آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی” و “اداره امور رفاه و درمان” از واحدهای زیرمجموعه “معاونت منابع انسانی” شرکت و همکاران “دفتر تحقیقات” به عنوان واحد متولی و زیرمجموعه “معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات” انجام گرفت.

وی اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر و بهره‌گیری از ظرفیتهای کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در مجموعه شرکت، جزو تکالیف وزارت نیرو و شرکت توانیر بوده و ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در این خصوص با هدف مستند سازی تجربیات و یافته‌های جدید علمی از جمله وظایف محوله به شرکت‌های زیرمجموعه توانیر است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این راستا دومین نشست دانشی با حضور کارکنان منتخب از دو معاونت “منابع انسانی” و “برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات” در محل ستادی شرکت برگزار شده است و اصول بنیادین در مستندسازی تجربیات و انعکاس آنها به صورت علمی مورد بحث قرار گرفت.

وحیدی اظهار امیدواری کرد که نشستهای مشابه در سطح شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شده و در آینده نزدیک، شاهد رونق بیش از پیش فعالیت‌های علمی و پژوهشی و استخراج مقالات از یافته‌های علمی و تجربیات عملی همکاران در مجموعه شرکت باشیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۴ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه + 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image