پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸
بیشترین رضایتمندی و کمترین مشکلات جوین در حوزه برق است

فرماندار شهرستان جوین گفت: تاکنون بیشترین رضایتمندی و کمترین مشکلات شهرستان جوین در حوزه برق بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی سامقانی در نشستی که در محل فرمانداری جوین با حضور قائم مقام و معاون هماهنگی برق غرب و مدیران دفاتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی و روابط عمومی این شرکت به منظور معارفه مهندس “مجید صادقی” به عنوان مدیر جدید برق این شهرستان برگزار شد، با ابراز رضایت کامل از خدمات مهندس “حجت پارسادوست”، مدیر قبلی این مجموعه اظهار امیدواری کرد این مسیر همچنان تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: مردم در این دولت محور اصلی هستند و مدیران باید به ویژه به محرومین توجه داشته باشند.

فرماندار جوین اقناع سازی افکار عمومی، شنیدن صحبت های مردم و حرکت در مسیر قانون را از وظایف مهم مدیران دانست و گفت: فرمانداری همیشه حامی مدیران کارآمد و مردمدار خواهد بود و البته انتظار می رود با تغییر مدیریتی انجام شده، شاهد مدل ها و روشهای کاری جدید در حوزه برق شهرستان باشیم.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست دکتر “علیرضا خدابنده”، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مهندس صادقی به عنوان یکی از مدیران جوان، پرانرژی و جهادی یاد و تاکید کرد: به طور قطع تمام تلاش خود را در جهت ارایه خدمت به مردم شهرستان به کار خواهد بست.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image