پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
تامین برق مطمئن و پایدار در ایام برگزاری انتخابات برای تمامی شعب اخذ رای استان خراسان رضوی

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همه تمهیدات لازم برای پیشگیری از خاموشی یا هرگونه وقفه در تامین برق مطمئن و پایدار سه هزار و ۱۵۹ شعبه اخذ رای در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حوزه تحت پوشش این شرکت در استان اندیشیده شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حبیب خیردوست افزود: با توجه به اهمیت تامین و تداوم برق در شعب اخذ رای، نسبت به پیش بینی همه جوانب فنی و اجرایی اعم از برنامه ریزی و سازماندهی تیم های اتفاقات و عملیات و گروه های آماده در شهرها و شعبات برای واکنش سریع در رفع حوادث پیش بینی نشده و انجام روشهای تامین برق برابر سناریوهای از پیش تعیین شده جهت پیشگیری از خاموشی یا هرگونه وقفه در تامین برق کلیه شعب اخذ رای در ایام انتخابات اقدام شده است.
وی بیان کرد: به منظور رفع نگرانی از برخورد احتمالی خودروهای حادثه ساز یا سنگین یا بارهای ترافیکی با تاسیسات برق و و وقوع حادثه در شبکه و هرگونه حفاری و گودبرداری یا نصب اسکلت و داربست در نزدیکی تاسیسات برق توسط پیمانکاران که  صدمه زدن و حتی قطع تاسیسات برق را در پی دارد، مقرر گردید با هماهنگی مقامات ذیربط تردد بارهای ترافیکی و جرثقیل ها و انجام همه ساخت و ساز و گودبرداریها در مجاورت تاسیسات برق در روزهای برگزاری انتخابات متوقف شود.
مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نسبت به بازبینی دقیق شبکه ها و پستهای توزیع تغذیه کننده ستادهای مرکزی انتخابات و شعب اخذ رای و کنترل فیوزها در آنها با فوریت اقدام شده و پیش بینی لازم برای مقابله با شرایط بحرانی احتمالی قطعی برق و برنامه ریزی و تهیه سناریوی تامین برق در مراکز مهم شهرستان ها خصوصا ستادهای مرکزی، مراکز مخابراتی و آنتن های ایرانسل و همراه اول و مراکز اخذ رای در دستور کار مدیریت های برق شهرستانها قرار گرفته است.
وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای کنترل آماده بکاری و در صورت نیاز استقرار مولد برق اضطراری در ستادهای مرکزی انتخابات و مناطق مهم همه شهرستان ها یک روز قبل از انتخابات و حفظ آن تا ۴۸ ساعت بعد از برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.
خیردوست اظهار داشت: مقرر است مدیریت برق شهرستانها فعالیتهای اجرایی و خاموشی های با برنامه را به گونه ای برنامه ریزی و ساماندهی کنند تا در ایام پیش رو تا پایان انتخابات، قطعی برق در شبکه شهرستانها حادث نشود و آمادگی برای رفع سریع خاموشی های بی برنامه احتمالی در شهرستانها و روستاها وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image