پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸
تامین برق پایدار برای مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار در مراکز برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای پایانی هفته جاری اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احمد اسدی اظهار داشت: در این راستا با توجه به اهمیت استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۱ و  گرمای هوا که در استان حاکم است، آمادگی ها و انجام مواردی برای خدمت رسانی مطلوب در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: شناسایی کلیه مراکز برگزاری آزمون سراسری در شهرستانها و کنترل وضعیت لوازم اندازه گیری و شبکه تامین برق مراکز و رفع ایرادات احتمالی، پیش بيني و آمادگی کامل گروههای عملیاتی مدیریت برق شهرستانها، تنظیم سناریویهای مانور بازیابی شبکه و تامین برق مراکز مذکور در زمان وقوع حوادث و خاموشی احتمالی، اجتناب از اعمال خاموشیهای با برنامه و مانورهای غیر ضروری در شبکه های تامین کننده برق مراکز برگزاری آزمون مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کنترل و بررسی وضعیت تنظیمات کنتورهای هوشمند مراکز برگزاری آزمون و پیگیری اصلاح تنظیمات جهت جلوگیری از قطع برق احتمالی از دیگر مواردی بوده که کنترل آن توصیه شده است.

اسدی اظهار داشت: به مدیران مربوطه در ادارات برق شهرستانهای خراسان رضوی تاکید شده که پیش بینی مولد اضطراري برق در مراکز برگزاری آزمون را داشته باشند و مولدهای اضطراري برق شهرستانها را برای استفاده در مواقع اضطراری و بحرانی آماده نمایند.

وی اضافه کرد: همچنین به مسئول بهره برداری مدیریت برق در شهرستانها توصیه شده است که حتما در زمان برگزاری آزمون در محل حضور داشته باشند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تمهیدات مزبور از سوی مدیر و همکاران پرتلاش ادارات برق در شهرستانها و همچنین اتخاذ راهکارهای صرفه جویانه از سوی هم استانی های عزیز از جمله استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۵ درجه، استفاده از لامپ های کم مصرف و… ، شاهد استمرار و پایداری جریان برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان باشیم.

شایان ذکر است از هشتم تا ۱۱ تیرماه آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۷ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 + سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image