پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
تجلیل از مقام مادر و گرامیداشت روز زن


همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و چهارمین روز از ایام الله دهه فجر ، طی مراسمی که به صورت مجازی برگزار شد ، از بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد .
به گزارش دفتر روابط عمومی ، طی این مراسم که با حضور مدیرعامل و بانوان شاغل در حوزه ستادی و مدیریت برق شهرستان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد ، مهندس ذبیحی طی سخنانی با تبریک این ایام ، مقام شامخ زن در عرصه اجتماعی و خانوادگی و اهمیت نقش آفرینی بانوان را یادآور شد .
مدیرعامل با بیان این مطلب که شکل گیری شخصیت فرزندان و نسل آینده جامعه ، مرهون نقش آفرینی و فداکاری مادران است ، ایفای وظایف مادری در کنار انجام سایر وظایفی که به ویژه زنان شاغل بر عهده دارند ، بسیار پر اهمیت برشمرد و تربیت صحیح فرزندان را به عنوان پشتوانه ای مهم برای آینده ایران عزیز ، مهمترین و ارزشمندترین وظیفه مادران دانست .
مهندس ذبیحی با اشاره به توانمندی بانوان در انجام وظایف و ابراز رضایت از عملکرد ایشان در جایگاهی که قرار دارند ، ابراز امیدواری نمود با بهبود شرایط ، امکان بهره مندی از این توانایی در عرصه های مدیریتی بیشتر فراهم شود . وی در ادامه با تشریح نقشه استرتژی و شعار شرکت ( تلاش همه برای خاص بودن ) از نقش بانوان شرکت در تحقق اهداف و برنامه های شرکت تقدیر کرد .
شایان ذکر است مدیر دفتر روابط عمومی نیز طی سخنانی به نقش مهمی که بانوان شرکت در جلب مشارکت و همراهی بانوان سایر دستگاه های اجرایی استان و زنان خانه دار شهرستان ها در برنامه های فرهنگی مدیریت مصرف برق می توانند ایفا نمایند ، اشاره و اعلام کرد : بانوان همکار می توانند ایده ها و برنامه های قابل اجرا در حوزه جلب مشارکت بانوان سایر دستگاه های اجرایی و زنان خانه دار ، در برنامه های مدیریت مصرف و پیک بار ۱۴۰۰ را به دفتر روابط عمومی ارسال نمایند و با موافقت مدیرعامل به سه پیشنهاد برتر جوایز ارزنده ه ای اهدا خواهد شد .
در پایان نیز خانم مهرناز زمانی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و تعدادی از خانم های همکار نکاتی را مطرح و جلسه با اهدای هدیه روز زن خاتمه یافت .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image