در اولین سال پیاده سازی « کارگزاری های خدمات مشترکین » که با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به متقاضیان و مشترکین برق در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی راه اندازی شد ، نتایج آن توسط مسئول پیاده سازی کارگزاری ها تشریح شد .
به گزارش روابط عمومی ، مسعود نژادعبدالله طی گفتگویی ضمن برشمردن خدمات ارائه شده در بستر کارگزاری ها ، از کاهش متوسط مدت زمان نصب انشعاب ، کاهش تلفات ، بهبود وصول مطالبات و … به عنوان مهمترین دستاوردهای استقرار کارگزاری ها یاد کرد .
وی راه اندازی کارگزاری خدمات مشترکین در کنار ارایه خدمات در بسترهای غیرحضوری از جمله اپلیکیشن برق من، سامانه پاسخگویی ۱۵۲۱ ، مرکز سمپات ، گسترش دفاتر پیشخوان و … را موجب افزایش رضایتمندی و بهبود ارائه خدمات دانست .
نژادعبدا.. با بیان این نکته که در افق سال ۱۴۰۴، مدت زمان انتظار نصب انشعابات جدید کمتر از سه روز تعیین شده ابراز امیدواری کرد با تداوم وضعیت موجود این هدف محقق شود .
مسئول پیاده سازی کارگزاری ها ، هدف از استقرار کارگزاری ها را تجمیع قراردادهای متعدد در حوزه خدمات مشترکین از جمله : تهیه کروکی، نصب انشعاب برق، خدمات پس از فروش، قرائت لوازم اندازه گیری ، وصول مطالبات ،تست و بازرسی لوازم اندازه گیری و … دانست و گفت : با این اقدام ضمن امکان بهره وری بیشتر از نیروها و ایجاد هم پوشانی لازم، اقدامات مورد انتظار در خصوص روند بهبود شاخص ها در حوزه نصب ، تلفات وصول و … حاصل گردید.
نژادعبدا.. بهبود وضعیت ایمنی ، آراستگی ظاهری کارکنان و خودروها ، پرداخت هماهنگ حقوق و دستمزد نیروها با امکان بهره مندی آنان از بیمه تکمیلی و افزایش رضایتمندی را از دیگر ثمرات استقرار کارگزاری ها دانست و اضافه کرد: الزام به دارا بودن گواهینامه های فنی و مهارتی نیز از دیگر مواردی است که در قرارداد کارگزاری ها محقق شده است.
وی افزود : در حال حاضر ۱۲ کارگزاری در ۲۹ مدیریت برق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز مشهد ، با ۴۵۲ نفر نیرو در سطح استان فعالیت دارند.
دفتر روابط عمومی – بهمن ۱۴۰۰ / تلاش همه برای خاص بودن