پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
تغییرات بر مبنای شایسته سالاری از اصول قطعی جابجایی مدیران است

معاون هماهنگی شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تغییرات بر مبنای شایسته سالاری از اصول قطعی در جابه جایی مدیران است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سعید شریفی در نشست تکریم و معارفه مدیر برق شهرستان رشتخوار، از صراحت لهجه و شفافیت مهندس محسن اولادی، مدیر سابق برق این شهرستان و خدمات و عملکرد مطلوب وی قددرانی کرد.

وی در نشستی که با حضور همکاران مدیریت برق شهرستان رشتخوار برگزار شد، عدالت محوری، روحیه انقلابی و جهادی و فساد ستیزی مهندس اولادی را از دیگر ویژگی های برجسته وی ذکر کرد.

معاون هماهنگی شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با وجود وزن بالای بار کشاورزی رشتخوار، مدیریت مطلوب پیک بار تابستان ۱۴۰۱ در شهرستان قابل ستایش بود به طوری که کمترین نارضایتی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

مهندس شریفی وصول مطالبات و تحقق هدفگذاری انجام شده در شاخص وصول را به عنوان یکی از اولویت های اصلی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برشمرد و از تمامی همکاران در مدیریت برق شهرستانها خواست تا توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

وی از ناظرین بهره برداری، مهندسی، مشترکین، کارگزاری و… به عنوان ابزارهای نظارتی موثر در اختیار مدیران به ویژه در بحث شناسایی و کنترل گلوگاه‌های فساد یاد کرد و گفت:
تکمیل و نوسازی ناوگان خودروی یکی از افتخارات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و نگهداری صحیح و حفظ آنها را مورد تأکید قرار داد.

مهندس شریفی ظرفیت سازی برای ارتقای کمی و کیفی شبکه و انجام حداقل یک کار شاخص، بزرگ و ماندگار علاوه بر فعالیتهای معمول و مرسوم را یکی از انتظارات مهم از مدیران برق شهرستان دانست که باید در این خصوص دغدغه داشته باشند .

وی در پایان مهندس احمدی به عنوان مدیر جدید برق رشتخوار را از نیروهای پرتلاش و پای کار ذکر و بیان کرد: وی در سابقه ۱۰ ساله خود در شهرستان های مختلف عملکرد مطلوبی داشته و امید است با همکاری و همراهی کارکنان زحمتکش مدیریت برق رشتخوار، ارتقای جایگاه در ارزیابی های سالیانه را رقم بزند و منشا ارایه خدمات مفیدی در سطح شهرستان باشند.

در این نشست مهندس اولادی، گزارش مختصری از عملکرد سه ساله خود در حوزه های مختلف ارایه کرد و مهندس احمدی ضمن معرفی رزومه کاری خود، اظهار امیدواری کرد با درایت و توانی که در همکاران برق رشتخوار سراغ دارد، با تکیه بر نقشه استراتژی و اهداف تعیین شده، پاسخ اعتماد مجموعه مدیریت ارشد شرکت را به بهترین نحو پاسخ دهد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image