پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۸/۳
تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع برق خراسان رضوی با پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و مدیریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در نشستی با حضور مدیران و معاونان ۲ مجموعه در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی، انعقاد این تفاهم نامه به دنبال برگزاری نشستی منعقد شد که اردیبهشت ماه گذشته در محل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع برق استان و دست‌اندرکاران آن پالایشگاه با هدف همکاری های پژوهشی بین دو مجموعه برگزار شده بود.

«احمد اسدی» معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشست انعقاد این تفاهم نامه به بیان تجربیات و اقدامات شرکت در زمینه مدیریت دارایی های فیزیکی پرداخت.

«وحید باغیشنی» معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست اقدامات شرکت در حوزه هوشمندسازی و توسعه اتوماسیون شبکه برق را تشریح کرد.

🔹نماینده شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در زمینه پیگیری مفاد این تفاهم نامه درباره آن گفت: تفاهم نامه مزبور با رویکرد توسعه همکاریهای پژوهشی بین دو شرکت در ۱۷ زمینه همکاری بعد از برگزاری نشست ها و پیگیریهای مستمر از طریق نماینده شرکت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تدوین و مبادله شده است.

ناصر نایب افزود: بندهای این تفاهم نامه شامل استفاده از ظرفیت های علمی در حوزه هوشمند سازی، همکاری مشاوره ای، علمی و استفاده از تجربیات در حوزه ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) شامل سیستم های اطلاعاتی، زیرساختهای شبکه، زیرساختهای مخابراتی و امنیت اطلاعات، تبادل دانش و تجربیات در زمینه تولید و استقرار ERP سازمانی، تبادل دانش و تجربیات در حوزه نظام مدیریت دارایی های فیزیکی، تبادل دانش و تجربیات در حوزه نظام پیشنهادات کارکنان می شود.

وی تبادل دانش و تجربیات در حوزه پیاده سازی و استقرار سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی و پیاده سازی نظام های منابع انسانی نظیر مدل تعالی ۳۴۰۰۰ شامل نظام مدیریت عملکرد کارکنان، مدل شایستگی کارکنان و جانشین پروری و…، همکاری در ارائه سمينارها و كارگاه‌هاي آموزشی، استفاده و برخورداری از ظرفیت موجود آزمایشگاه‌ها، کتابخانه ها و کارگاههای طرفین و به اشتراک گذاری نتایج تحقیقات را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

نایب ادامه داد: به اشتراک گذاری اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها بر اساس سیاست های عدم افشای اطلاعات، تبادل نیازهای آموزشی و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان طرفین و اطلاع رسانی دوره های برنامه ریزی شده، بررسی و امکان سنجی اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

وی بررسی و امکان سنجی استفاده از سایر فناوریهای مشترک مورد استفاده توسط طرفین جهت تبادل دانش، تبادل دانش و تجربیات در حوزه HSE، تبادل دانش و تجربیات در حوزه توسعه نظام مدیریت فرآیندها، همکاری در حوزه استقرار نظام های نوین مدیریتی و تعالی سازمان، همکاری در حوزه شناخت فرصت ها و تهدیدات محیط پیرامون و بروزآوری نظام مدیریت استراتژیک، همکاری در شناسایی، ثبت، نشر و بکارگیری تجربیات و دانش سازمانی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه ذکر کرد.

در پایان این نشست مدیران عامل شرکتهای توزیع برق خراسان رضوی و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد ضمن تشریح مهم‌ترین نقاط عطف زمینه های همکاری در تفاهم نامه تدوین شده اعم از مدیریت دارایی‌های فیزیکی، هوشمندسازی و تعالی منابع انسانی، ابراز امیدواری کردند که فعالیتهای مشترک بسیاری تعریف شود و اقدامات خوبی در هر دو شرکت با تشریک مساعی انجام گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شش − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image