پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
توسط شرکت توزيع نيروی برق خراسان رضوی رقم خورد : کسب رتبه دوم در حوزه نظام پیشنهادهای شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور

دبیر کمیته راهبری نظام پیشنهادهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شرکت توانیر در حوزه نظام پیشنهادها ، گزارش عملکرد و جایگاه شرکت‌های توزیع نیروی برق را اعلام کرد و این شرکت توانست رتبه دوم در حوزه نظام پیشنهادهای شرکت‌های توزیع برق زیرمجموعه توانیر را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی رحیمی با تاکید بر نقش بسیار موثر مدیران، به ویژه مدیریت عامل و معاونین در گسترش فرهنگ مشارکت، احساس تعلق کارکنان نسبت به حل مسائل و مشکلات سازمانی و ارائه پیشنهاد مطابق نظام‌نامه پیشنهادها، گفت: برای اولین بار در رتبه بندی حوزه نظام پیشنهاد های شرکت توانیر، این شرکت توانست رتبه دوم از میان ۳۹ شرکت توزیع برق را بر اساس شاخص های پنجگانه نظام پیشنهاد ها (سرانه پیشنهاد، نرخ مشارکت، نرخ بررسی ، نرخ تصویب، نرخ اجرا) کسب کند.

دبیر کمیته راهبری نظام پیشنهادهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: گزارش شرکت توانیر بیانگر استمرار نظام پیشنهادها با مشارکت تمامی کارکنان بوده و نقش برگزاری جلسات آموزشی را در کنار پایش و آسیب شناسی نظام پیشنهادها بسیار موثر دانسته است.

وی ادامه داد: حداقل سرانه پیشنهاد مورد انتظار برای شرکت‌های توزیع ۱٫۸ اعلام شده و با برنامه‌ریزی که از ابتدای سال جاری در دفتر تمتا، انجام شده است، علاوه بر ساختار سازی و توسعه سامانه نرم‌افزاری، امیدواریم عملکرد افتخار آمیز و قابل قبول با مشارکت همکاران محترم و استفاده از تجارب سایر شرکت ها ، در سال ۱۳۹۹ و بعد از آن به‌دست آید.

رحیمی با اشاره به اینکه عملكرد شركت‌هاي توزيع نيروي برق در سال  ۹۸و مقايسة آن با سال ۹۷حاكي از پويايي و تحرك نظام پيشنهادها در صنعت برق كشور است، گفت: علاقمندي مديران و همكاران سخت‌كوش صنعت توزیع برق در حوزه نظام پیشنهاد ها،  اثرات خود را در نشاط کارکنان و رشد بهره وری و عایدات اقتصادی نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image