پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
توسعه داشبورد مدیریت عملکرد در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

به همت دفتر تمتا شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، با اضافه شدن داشبورد شاخص محور، داشبورد مدیریت عملکرد این شرکت توسعه یافت.

به گزارش روابط عمومی، در این راستا همزمان با تعیین رتبه و نمرات ارزشیابی عملکرد دوره انتهایی سال ۱۴۰۱ واحدهای مدیریت برق شهرستانها، نتایج ارزیابی و امتیازات کسب شده در هر شاخص و توسط هر واحد در بستر داشبورد مدیریت عملکرد بویژه داشبورد شاخص محور منتشر شده است.

داشبورد مدیریت عملکرد از دوره عملکردی دوم سال ۱۴۰۱ توسط دفتر تمتا با استفاده از نرم افزار رایگان هوش تجاری مایکروسافت ایجاد شد.

نتایج ارزیابی هر یک از مدیریتهای برق شهرستانها، سطح واحد و توزیع اجباری تخصیص یافته به واحد در داشبورد مدیریت عملکرد نمایش داده می شود.

همچنین این داشبورد امکان مشاهده گزارش های چند لایه ای را فراهم کرده است به نحوی که با انتخاب مدیریت برق هر شهرستان، دسترسی به گزارش عملکرد هر یک از واحدهای زیر مجموعه آن (اداره بهره برداری، مهندسی و …) را میسر می کند.

طی هفته اخیر با توسعه داشبورد مدیریت عملکرد و ایجاد داشبورد شاخص محور امکان گزارش گیری از عملکرد هر یک از شاخصها در هر واحد از مدیریت برق شهرستان فراهم شده است.

در همین راستا به همت دفتر تمتا شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، نشست مجازی با حضور مدیران و روسای مدیریتهای برق شهرستانها به منظور ارائه آموزش کار با داشبورد و پاسخ به پرسشهای همکاران در محل ستاد برگزار شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 − 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image