پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
جلب همکاری واحدهای بزرگ صنعتی زبرخان برای مدیریت پیک بار زمستان 

مدیر برق زبرخان گفت: زمینه جلب همکاری صاحبان چهار واحد بزرگ مستقر در شهرک صنعتی خیام این شهرستان به منظور مشارکت در مدیریت پیک بار زمستان امسال در نشستی با مدیر شهرک صنعتی مزبور فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سیدمحمد باقر خراشاهی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز، این نشست پیرو مکاتبه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت با مشترکین صنعتی با مصرف بیش از یک مگاوات برق در روز با مهندس “علی اکبر شکیبا” در محل مدیریت برق زبرخان برگزار شد.

وی بیان کرد: چهار واحد صنعتی بزرگ مستقر در شهرک صنعتی خیام در مجموع ۱۱.۶ مگاوات در روز مصرف برق دارند که باید مصرف خود را تا ۳۰ درصد نسبت به متوسط مصرف هفته معیار (۱۲ تا ۱۸ آذرماه امسال) کاهش دهند که در این نشست مقرر شد مدیرعامل شهرک صنعتی خیام مکاتبه لازم را با صاحبان واحدهای مزبور انجام دهد.

مدیر برق زبرخان در خصوص سایر برنامه های این مدیریت برای پیک بار زمستان گفت: در این راستا تعدیل روشنایی ۶۷۰ سرچراغ در معابر این شهرستان انجام گرفت که در مجموع ۱۶۷.۵ کیلووات انرژی از این محل صرفه جویی شد.

خراشاهی اظهار داشت: به منظور اطلاع رسانی به مالکین چاه های کشاورزی دارای اضافه دیماند در خصوص بخشودگی جرایم سال ۱۴۰۱ مشروط بر گرفتن تعهد از آنان نیز ۸۰ درصد از صاحبان چاه های کشاورزی شهرستان زبرخان همکاری کرده و پس از صحبت با کارشناسان مدیریت برق نسبت به امضای تعهدنامه اقدام کردند.

شهرستان زبرخان ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک برق دارد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 − دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image