پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
بازدید همکاران برق سیستان و بلوچستان در دفتر ایمنی شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعدادی از همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر ایمنی حوزه ستادی از بخشهای مختلف آن بازدید کردند و در جریان فرآیند امور این دفتر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حمید سروش مهر افزود: در این بازدید چهار نفر از مدیران دفتر HSE و مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان حضور یافته و طی دو روز کاری مهمان دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت برق خراسان رضوی بودند.

وی بیان کرد: آنان در این مدت به تبادل اطلاعات در خصوص فرآیندهای ایمنی، برنامه های کاری، رویکردهای نوین در حوزه HSE پرداختند و در خصوص موضوعاتی مانند مکانیزاسیون ساختار حوزه ایمنی، نظارتهای موثر، نفوذ حوزه ایمنی در سایر فرآیندها، شناسایی گلوگاه های حوادث و مخاطرات ناشی از محیط کار گفتگو کردند.

وی اظهار داشت: تجهیزات و ابزار و لوازم ایمنی که منجر به نوآوری، کاهش حوادث، افزایش بهره وری و بهبود اگونومی کارکنان می شود از دیگر مواردی بود که بین مدیران و کارکنان دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همکاران در حوزه HSE شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به بحث و اشتراک گذاشته شد.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این بازدید پیشنهاداتی در قالب یک تفاهم نامه ضمنی بین دو طرف در خصوص نوآوریهای مختلف که در آینده رخ می دهد، رد و بدل و مقرر شد موارد مزبور از طریق ارتباط بیشتر و دوستانه در اختیار همکاران قرار گیرد.

سروش مهر اضافه کرد: در بخشی از این نشستها، ناصر نایب، مدیر دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در خصوص نرم افزار وب کم و ارتباطات خوبی که در حوزه HSE با نرم افزار مدیریت دارایی های فیزیکی برقرار کرده، توضیحاتی ارایه کرد و اقدامات پیشگیرانه در خصوص کاهش حوادث بویژه در حوزه بهره برداری را شرح داد که این مطالب مورد استقبال همکاران در شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − 15 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image