پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۳۰
خاموشی های ناشی از توفان در کلات رفع شد

مدیر برق کلات گفت: خاموشی های ناشی از سقوط و شکستن پایه های برق شبکه فشار متوسط بر اثر وقوع توفان و سیل در این شهرستان به همت عوامل اجرایی این مدیریت رفع شد.

به گزارش روابط عمومی، علی جاوی مقدم افزود: وقوع بارش های سیل آسا منجر به سقوط پنج اصله پایه شبکه برق فشار متوسط و یک دستگاه ترانسفورماتور در منطقه «آسیاب قشقایی» از توابع بخش «زاوین» با فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز شهرستان کلات شده بود.

وی بیان کرد: نیروهای عملیاتی مدیریت برق کلات بلافاصله پس از اعلام خاموشی طبق سناریو از پیش تعریف شده در قالب چهار گروه عملیاتی بلافاصله به محل اعزام و عملیات رفع خاموشی و اصلاح شبکه را از ساعات اولیه بامداد شب گذشته آغاز کردند.

مدیر برق کلات گفت: لازم به ذکر است با وجود افزایش شدت بارش ها و تداوم وقوع سیل در منطقه یاد شده، با تلاش و همت کارکنان این مدیریت و رعایت کامل مسائل و موازین ایمنی، همه مشترکین مسیر سیل برقدار شدند.

جاوی مقدم بیان کرد: کارشناسان مدیریت برق کلات خسارت وارده به تاسیسات و شبکه برق این مدیریت را حدود ۲۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 + بیست =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image