به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی مهندس محسن ذبیحی مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیر حضوری باعث شفاف سازی بیشتر ، افزایش دقت و سرعت در ارائه خدمات ، کاهش اتلاف وقت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وتحقق اهداف دولت الکترونیک می باشد ، گفت : با راه اندازی اپلیکیشن برق ایران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری ارائه می شود و هم استانی های عزیز می توانند از طریق این اپلیکیشن در خواست های خود را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و بهره برداری ، ثبت و پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به مدیریت برق شهرستان ها پرهیز کنند.
وی در ادامه این خبر گفت : استفاده از ظرفیت این اپلیکیشن ، بهترین درگاه دریافت خدمات حوزه برق بصورت غیر حضوری می باشد که شامل امکاناتی از قبیل بررسی وضیعت صورت حساب ، مشاهده قبض ، ثبت خاموشی ها ، خود اظهاری قرائت کنتور ، اطلاعات برق امید و… می باشد .
مهندس محسن ذبیحی در ادامه سخنان خود افزود : اپلیکیشن برق من از طریق کافه بازار ، گوگل پلی ، وب سایت این شرکت
به آدرس www.kedc.ir ، لینک : https://saapa.ir/mobil_app و بارکد مربوطه قابل دانلود و نصب می باشد.