پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۱
خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری  و از طریق اپلیکیشن برق من  ارائه می شود

   به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی مهندس محسن ذبیحی مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیر حضوری باعث شفاف سازی بیشتر ،  افزایش دقت و سرعت در ارائه خدمات ، کاهش اتلاف وقت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وتحقق اهداف دولت الکترونیک  می باشد ، گفت : با راه اندازی اپلیکیشن برق ایران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً بصورت غیر حضوری ارائه می شود و هم استانی های عزیز می توانند از طریق این اپلیکیشن  در خواست های خود را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و بهره برداری ، ثبت و پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به مدیریت برق شهرستان ها پرهیز کنند.
وی در ادامه این خبر گفت : استفاده از ظرفیت این اپلیکیشن ، بهترین درگاه دریافت خدمات حوزه برق بصورت غیر حضوری می باشد که شامل امکاناتی از قبیل بررسی وضیعت صورت حساب ، مشاهده قبض ، ثبت خاموشی ها ، خود اظهاری قرائت کنتور ، اطلاعات برق امید و… می باشد .
مهندس محسن ذبیحی در ادامه سخنان خود افزود : اپلیکیشن برق من از طریق کافه بازار ، گوگل پلی ، وب سایت این شرکت
به آدرس www.kedc.ir ، لینک : https://saapa.ir/mobil_app و بارکد مربوطه قابل دانلود و نصب می باشد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان ایتا: eitaa

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image