پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۱
در ارتباط تصویری با مدیران برق شهرستان بررسی شد : استقرار برق امید ، خدمات سبز و نتایج افکارسنجی ازمشترکین توزيع برق خراسان رضوی

به منظور تشریح دستورالعمل های برق امید ، خدمات سبز و اپلیکیشن برق من و همچنین  بررسی نتایج نظرسنجی از مشترکین ، جلسه ویدوئو کنفرانسی با حضور مدیریت های برق شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، در این جلسه که معاونین هماهنگی غرب و شرق ، فروش و خدمات مشترکین ، مدیر امور دیسپاچینگ ، مدیران دفاتر روابط عمومی و مدیریت مصرف حضور داشتند ،  مفاد مهم و چارچوب پیاده سازی برق امید برای مشترکان کم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف توسط مهندس دهقان معاون فروش و خدمات مشترکین تشریح و اقدام اساسی جهت پیاده سازی این طرح مهم بهینه سازی مصرف برق را خواستار شد .

وی افزود : مهمترین موضوع در پیاده سازی برق امید ، جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و اطلاع رسانی صحیح و ارائه آموزش های کاربردی و اثرگذار به منظور تبدیل مشترکین پرمصرف به خوش مصرف و خوش مصرف به کم مصرف می باشد .

آموزش متصدیان دفاتر پیشخوان ، مأمورین قرائت ، مروجین مدیریت مصرف برق  و همکاران مرتبط در خصوص دستورالعمل برق امید و نصب اپلیکیشن برق من ، ارائه خدمات از بستر این اپلیکیشن ، تسهیل و ترویج استفاده از پنل های خورشیدی برای مشترکین پرمصرف ، شناسایی سکونت گاه های غیردائم و خالی از سکنه از دیگر تأکیدات مهندس دهقان بود . در ادامه مهندس اسدی مدیر امور دیسپاچینگ ضمن تأکید بر کنترل خدمات حوزه بهره برداری در بستر اپلیکیشن برق من ، توصیه های لازم در خصوص کاهش تلفات ، هفته پدافند غیرعامل و مانور جهادی آبان ماه را مطرح کرد.

همچنین سیدمجید آزیز  مدیر دفتر روابط عمومی با اشاره به دستورالعمل اطلاع رسانی برق امید ، استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه های اجتماعی داخلی ، اطلاع رسانی محیطی ، بهره مندی از ظرفیت رسانه های محلی و صدا و سیما و … را به منظور جلب مشارکت حداکثری در موضوع برق امید و خدمات سبز مورد توجه قرار داد . در ادامه با توجه به اهمیت موضوع سنجش میزان رضایت مشترکین و اقداماتی که طی سال جاری در این حوزه انجام شده ، مهندس رکنی زاده مشاور پروژه افکارسنجی دفتر روابط عمومی گزارشی از پیشرفت پروژه و اقدامات حوزه مدیریت ارتباط با مشتری ارائه و به سوالات مدیران برق شهرستان در این زمینه پاسخ داد .

شایان ذکر است در انتهای جلسه معاونین هماهنگی برق شرق و غرب استان با جمع بندی نتایج جلسه ، تأکیدات لازم در خصوص اهمیت موضوع برق امید و خدمات سبز داشتند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان ایتا: eitaa

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image