پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
دوره آموزشی اطفای حریق در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی اطفای حریق و راه های پیشگیری از آن با رویکرد نحوه مواجهه همکاران در شرایط اضطراری برای کارکنان حوزه ستادی در روزهای ۲۳ و ۲۸ شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، حمید سروش مهر افزود: در این دوره آموزشی دو گروه ۳۰ نفره از کارکنان حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان واقع در مشهد حضور یافتند.

وی خاطر نشان کرد: از سالهای گذشته تاکنون دیدگاه دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت اقتضایی و متناسب با نوع فعالیتهای شکل گرفته در سطح شرکت بوده است که می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دوره های مهمی از جمله دوره آموزشی اطفای حریق همه ساله و به صورت پیوسته هم در سطح ستاد و هم در برنامه گردهمایی ایمنی شهرستانها گنجانده شده تا ضمن آموزش یا بازآموزی توان و مهارت افراد ارتقا یابد.

سروش مهر خاطر نشان کرد: تفاوت دوره اطفای حریق اخیر با دوره های قبل تنوع بخشی به موضوعات از جمله اقدامات پیشگیرانه از آتش سوزی، آشنایی با تئوری حریق، انواع خاموش کننده ها، سامانه های ایمنی اطفای حریق و راه های عملی مقابله با این حادثه در فضاهایی مانند خانه، محل کار و سایر فضاها بوده که هر فردی ممکن است با آن مواجه شود.

وی از حوزه معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جهت چابکی در امر برگزاری دوره های آموزشی و همکاری تنگاتنگ با حوزه HSE قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲ مهر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده − نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image