پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
دوره آموزشی امنیت سایبری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد

دوره آموزشی امنیت سایبری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همکاری دفتر آموزش این شرکت و رییس اداره حفاظت فناوری اطلاعات و حراست منطقه سبزوار به میزبانی مدیریت برق این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، برگزاری این دوره از آگاه سازی توجیهی در حوزه امنیت سایبری در راستای ارتقاء سطح دانش و توانمندی کارکنان در زمینه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور مدیران و روسای ادارات شهرستانهای خوشاب، جوین، جغتای، داورزن در شهرستان سبزوار و ارایه رییس اداره حفاوا همراه بود.

مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این دوره آموزشی با اشاره به تهدیدها و آسیبهای فضای سایبری گفت: حملات مهندسی اجتماعی و حملات اخیر سایبری در سطح کشور ما را بر آن داشت که دوره امنیت سایبری را به صورت منطقه ای در راستای ارتقای سطح دانش کارکنان برای حفظ امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برگزار کنیم.

امیررضا رضوی اظهار داشت: با توجه حساسیت موضوع و تشدید حملات سایبری در سطح کشور و اعلام آماده باش ها و هشدارهای وضیعت سایبری از سوی مراجع بالادستی، تلاش می شود که این دوره با فاصله زمانی کمتر و مشارکت همه مدیریت های ۲۹ گانه برق خراسان رضوی برگزار شود.

در این نشست، سند روش اجرایی کاربری مطلوب که از سوی کارگروه امنیت سایبری وزارت نیرو درخصوص الزامات امنیت سایبری در محل کار و ملاحظات استفاده صحیح کارکنان از دارایی های سایبری سازمان ابلاغ شده است، تشریح شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده + نوزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image