پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
دوره آموزشی تعمیرات شبکه هوایی فشار متوسط به روش خط گرم در خراسان رضوی برگزار شد

نخستین دوره آموزشی تعمیرات شبکه هوایی فشار متوسط به روش خط گرم فرمان از نزدیک توسط شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همکاری مجتمع آموزشی خراسان واقع در مشهد به مدت یک ماه ویژه کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: خدمت رسانی شایسته و با کیفیت به ذی نفعان یکی از شعارهای نقشه استراتژیک شرکت بوده که برای تحقق آن، کاهش انرژي توزیع نشده ضروری است، در این راستا یکی از برنامه های مهم برای کاهش نرخ انرژی توزیع نشده با برنامه، توسعه انجام فعالیتهای خط گرم است.

مهندس احمد اسدی اظهار داشت: از سال گذشته با حمایت شخص مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و پیگیری های صورت گرفته از شرکت توانیر توسط معاون منابع انسانی، معاون مالی و پشتیبانی و دفتر نظارت بر بهره برداری، مجوز خرید سه دستگاه خودروی بالابر بوم عایق و همچنین مجوز جذب ۱۲ نفر نیروی انسانی به منظور استقرار سه اکیپ امانی خط گرم فرمان از نزدیک در سطح شرکت دریافت شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم در حوزه خط گرم، رعایت نکات ایمنی مرتبط با فعالیتهای این حوزه را مورد تأکید قرار داد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز یکی از اهداف میان مدت در این دفتر را نظارت بر بهره برداری در حوزه خط گرم، استقرار چهار اکیپ امانی خط گرم فرمان از نزدیک ذکر و بیان کرد: نخستین دوره آموزشی خط گرم فرمان از نزدیک با هدف استقرار سه اکیپ امانی در سطح شرکت برگزار شد.

مهندس سیّد جواد رضائی بیان کرد: فرآیند مصاحبه و گزینش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از ابتدای سال جاری با همکاری دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی این شرکت آغاز و تلاش شد تا افراد منتخب اکیپهای خط گرم نزدیک از بین بهترین نیروهای اجرایی شهرستان ها گزینش شوند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری امور تدارکات کلیه ابزار و تجهیزات نیز خریداری و تحویل انبار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی شده است.

کارشناس نظارت بر عملیات خط گرم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این باره از حمایت و توجه ویژه مدیر عامل و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ به حوزه خط گرم خبر داد.

مهندس وحید طهماسبی گفت: با اقدامات خوبی که در زمینه آموزش و خرید ابزارآلات خط گرم انجام گرفته است، اکنون در همه مدیریت های برق شهرستان ها، گروه های خط گرم راه دور فعال هستند و عملیات خط گرم نزدیک نیز به صورت پیمانی در سطح شرکت در حال اجراست.

وی بیان کرد: دوره آموزشی خط گرم فرمان از نزدیک از ابتدای آبانماه به مدت یک ماه با همکاری مجتمع آموزشی خراسان و مدرس مربوطه؛ مهندس سید محمد رجائی زاده از شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان آغاز شده است.

کارشناس نظارت بر عملیات خط گرم شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: در این دوره علاوه بر حضور ۱۶ نفر از کارکنان شرکت، سه نفر تکنسین مسئول نیز حضور یافتند تا مسئولیت نظارت بر گروه های خط گرم نزدیک را در شهرستان عهده دار شوند.

مهندس طهماسبی اضافه کرد: پس از اتمام آموزش و تحویل خودروهای بالابر، سه اکیپ امانی خط گرم فرمان از نزدیک در شهرستانهای سبزوار، نیشابور و تربت جام مستقر شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیر برق شهرستان گلبهار افزود: برنامه ریزی اجرای قسمت عملی دوره و کار با شبکه برقدار با دستور کارهای متنوع در گلبهار تدوین شده است.

کارشناس نظارت بر عملیات خط گرم شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: بعد از اتمام این دوره آموزشی، دوره آموزشی نظارتی خط گرم ویژه تکنسین های همه شهرستان های خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image