پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
دوره توانمندسازی برای ۸۰۰ نفر از پیمانکاران شرکت برق خراسان رضوی برگزار شد

رییس گروه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در بین شرکتهای توزیع نیروی برق کشور، دوره های پنج گانه توانمندسازی پیمانکاران فنی برای ۸۰۰ نفر از پیمانکاران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمد احمدی افزود: برگزاری دوره های پنج گانه آموزشی توانمندسازی پیمانکاران فنی از سال ۱۳۹۸ آغاز و تاکنون ۲۲۹ ساعت آموزش به ازای هر پیمانکار ارایه شده است.

وی اظهار داشت: دوره های مذکور با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مرکز تعلیمات و تحقیقات کار با بهره گیری از ظرفیت خبرگان شاغل و بازنشسته برای پیمانکاران طرف قرارداد شرکت برگزار شده است و شرکت کنندگان موفق به اخذ گواهینامه آموزشی معتبر شده اند.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی در راستای پیاده سازی استاندارد ۳۴۰۰۰ تعالی منابع انسانی و توانمندسازی مداوم پیمانکاران اجرایی در جهت افزایش بهره وری فردی و سازمانی و تامین برق مطمئن، پایدار و باکیفیت، بسته آموزشی تحت عنوان آموزشهای الزامی نیروهای اجرایی پیمانکار شامل پنج دوره آموزشی “فن ورز شبکه هوایی، ایمنی و بهداشت عمومی، ایمنی شبکه های توزیع، اصول کار با شبکه فشار ضعیف برقدار، روشهای صعود و فرود از پایه های برق” برگزار شد.

رییس گروه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت با گستردگی مذکور، برای نخستین بار در بین شرکتهای توزیع نیروی برق کشور اجرا شده است و همکاران دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی این شرکت آمادگی انتقال تجربه به سایر شرکتها را دارند.

احمدی افزود: این دوره آموزشی علاوه بر شهرستانهای خراسان رضوی به صورت منطقه ای در ۶ قطب آموزشی شرکت توزیع برق در سطح استان برگزار می شود و برگزاری آن همچنان تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به منظور پایش عملکرد آموزشی مدیریت های برق زیرمجموعه، داشبورد وضعیت آموزش پیمانکاران تهیه شده که براساس آن ضمن انتشار گزارش عملکرد به صورت ماهیانه؛ شهرستانهای برتر در این زمینه تشویق می شوند، همچنین به منظور افزایش ایمنی و سلامت از فعالیت پیمانکاران فاقد گواهینامه دوره پنج گانه آموزش توانمندسازی جلوگیری می گردد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − شانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image