پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
دوشنبه های مردمی در دولت مردمی، ابتکاری از شرکت توزیع برق خراسان رضوی

طرح “دوشنبه های مردمی با برق” ابتکاری از شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی است که به جهت سهولت دسترسی مردم به مدیران ارشد توزیع برق استان به اجرا درآمده و رضایت عموم مردم در شهرستانها را در پی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، راهبرد اصلی امروز نظام امیدآفرینی نسبت به آینده در بین مردم است، در این راستا مدیرعامل و معاونین حضور میدانی در شهرستانها و ارتباط حضوری با مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده اند تا از این طریق بتوانند ضمن امیدآفرینی، پیگیری برای حل مشکلات جامعه و تلاش برای بهتر کردن امور زندگی مردم را به منصه ظهور رسانیده و در مسیر تحقق عدالت، خواسته مردم را محور قرار دهند.

در طرح ابتکاری “دوشنبه های مردمی با برق” مهندس “محسن ذبیحی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به اتفاق معاونین مربوطه دوشنبه اول هر ماه به یکی از شهرستانهای استان مراجعه کرده و با استقرار در مدیریت برق آن شهرستان ضمن ملاقات با مردم، به مشکلات و درخواستهای ایشان رسیدگی می شود.

برای نخستین بار است که یکی از مدیران در سطح استان و در مجموعه شرکتهای توزیع نیروی برق در کشور روزی از ماه را به حضور در شهرستان و ملاقات با مردم اختصاص داده و به صورت مستمر آن را به اجرا درآورده است.

شایان ذکر است، پیش از حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در شهرستان مورد نظر، امکان ملاقات حضوری وی با مردم از طریق نصب بنرهای تبلیغات محیطی در سطح شهر و همچنین شبکه های مجازی و خبری داخل شهرستان و شهرستان های مجاور اطلاع رسانی می شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهارده − 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image