پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با فرماندار بردسکن

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، مهندس محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به اتفاق مهندس علیرضا خدابنده قائم مقام و معاون هماهنگی غرب، مهدی دهقان معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت با حضور در بردسکن با فرماندار آن شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، فرماندار بردسکن در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور مهندس ذبیحی و سایر مسئولان شرکت برق استان از عملکرد جهادی مهندس جواد رجبی، مدیر برق بردسکن و همکاران وی قدردانی کرد.

علی دهقان زاده همچنین با قدردانی از تعامل مجموعه مدیریتی شرکت برق با بخش های تولیدی بردسکن و تامین برق مورد نیاز مردم این شهرستان گفت: تاکید و اصرار زیادی بر رعایت الگوی مصرف برق از سوی مشترکین بردسکن در تابستان شده و مجموعه فرمانداری پیشرو در رعایت الزامات مدیریت مصرف برق بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به عملکرد مطلوب مدیریت برق بردسکن، اعتبارات طرح تملک دارایی بخش برق به دو برابر افزایش یافته است.

مهندس ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدار نسبت به تقاضای دیزل ژنراتور اضطراری برای موارد بحرانی، تقویت روشنایی معابر مناطق روستایی و مشکلات مربوط به افزایش قبوض برق کشاورزان به جهت تجاوز از دیماند مصرفی قول همکاری و مساعدت داد.

وی با حضور در مدیریت برق شهرستان بردسکن، ضمن بازدید از بخشهای مختلف ساختمان اداری که نوسازی و بازسازی شده بود، با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته، بر رعایت دقیق ملاحظات ایمنی و اصول ۵s+1 تاکید کرد.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image