پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
دیدار مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در سبزوار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نخستین هفته دیماه در راستای اجرای طرح دیدارهای مردمی در شهرستانهای استان، چهارشنبه هفتم دی در سبزوار حضور یافت و با مردم آن شهر و شهرهای اطراف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، طی این دیدار که از روزهای قبل در فضای مجازی و کانال های خبری پرمخاطب شهرهای سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد اطلاع رسانی شده بود، متقاضیان ملاقات با مدیرعامل این شرکت با حضور در مدیریت برق سبزوار، با مهندس “محسن ذبیحی” دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این دیدارهای مردمی که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، مشکلاتی از جمله تقاضاهای انشعاب خارج از محدوده، افت ولتاژ، جابجایی شبکه، روشنایی معابر روستایی توسط حدود ۳۰ نفر از مراجعه کنندگان در حضور مهندس ذبیحی و مهندس “مهدی دهقان” معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مطرح شد.

تعدادی از کارکنان مدیریت برق سبزوار نیز مسایل خود را در حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی مطرح کردند.

در ادامه حضور مهندس ذبیحی در مدیریت برق سبزوار، در نشستی جداگانه با حضور مدیران برق شهرستان های جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد موضوعات مهم شرکت مطرح و به مشکلات شهرستان های فوق رسیدگی شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست هدف از برگزاری آن را بررسی مسایل و مشکلات این شهرستانها در موضوعات اولویت دار دانست و توجه بیشتر به اجرای طرحهای مهم بهارستان، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار و فرمان پذیری مشترکین دیماندی و مستقیم را مورد تاکید قرار داد.

دکتر “علیرضا خدابنده” گفت: دو شاخص عملکردی وصول مطالبات و کاهش تلفات در این مقطع زمانی دارای اهمیت و حساسیت خاصی است که باید به شکل جدی پیگیری شود.

در این نشست علاوه بر قائم مقام مدیرعامل و معاون هماهنگی برق غرب، معاون مهندسی و نظارت و معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

در ادامه این نشست مدیران برق شهرستانهای مزبور به طرح مشکلات خود در موضوعات مختلف و نیازمندیها و مسائل مربوط به نیروی انسانی و اعتبارات پرداختند که معاونین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن پاسخگویی به موارد مطرح شده، قول پیگیری موضوعات را در ستاد شرکت دادند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 + 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image